CASE: LIUKUOVITUKKU VERKKOKAUPAN MARKKINOINTI
Digitaalinen markkinointi kasvattaa Liukuovitukun verkkokauppaa
Haaste
Menetämmekö myyntiä jatkuvasti ja kuinka paljon? Tämä oli kysymys, joka vaivasi Liukuovitukun yrittäjän mieltä.
Aiemmin tehdyn digitaalisen markkinoinnin kautta tuli kyllä verkkokauppaan myyntiä, mutta takaraivossa oli koko ajan ajatus, että tämän voisi tehdä tuloksellisemmin. Google Ads-mainontaan panostetut eurot eivät tuntuneet tuottavan tarpeeksi, jotain piti tehdä.
Menetämmekö myyntiä jatkuvasti?
Ratkaisu
Liukuovitukku valitsi Digiteamin Google Ads-mainonnan ja Facebook-mainonnan kumppaniksi kasvattamaan liukuovitukku.fi verkkokaupan myyntiä ja markkinointia.
Digiteam hoitaa Liukuovitukun hakukonemainontaa sekä Facebook-mainontaa viikkotasoisella optimointi-ja iterointisyklillä.
Mainoskampanjoihin, budjetointiin, mainosteksteihin ja avainsanastoon tehdään jatkuvasti muutoksia ja optimoidaan tuottamaan enemmän myyntiä.
Googlen kehittynyt koneäly optimoi tuloksia niiden osa-alueiden puitteissa, joita asiantuntijan ei kannata manuaalisesti toteuttaa.
Muutoksissa hyödynnetään asiakkaan Google Analytics web-analytiikka dataa, josta haetaan tietoa verkkokaupan kävijöistä, käytöstä ja tuloksista.
Ilman jatkuvaa datan päältä toteutettavaa optimointia, ei mainonnasta saataisi kunnolla tehoja irti kasvun saavuttamiseksi.
Asiakkaan kommentit
Ota yhteyttä
Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.