Facebook
uudelleen­markkinointi

Facebook uudelleenmarkkinointi osana yrityksesi Facebook-mainontaa.
Digiteam toteuttaa Facebook uudelleenmarkkinointi -mainontaa satojen mainoskampanjoiden kokemuksella.

Facebook uudelleen­markkinointi

Kohdennetaan yrityksesi verkkosivustolla vierailleille kävijöille, Facebook-sivuilla käyneille kävijöille tai henkilöille, jotka ovat olleet tekemisissä yrityksen Facebook sisältöjen parissa

Uudelleenmarkkinointi toteutetaan osana yrityksen Facebook-markkinointia
Facebook uudelleenmarkkinointi yhdessä muiden uudelleenmarkkinointi-kampanjoiden kanssa varmistaa yrityksesi näkymisen juuri oikeille henkilöille oikeaan aikaan

Palvelumme avulla

Saat Facebook-mainonnan tuottamaan

Organisaatiosi osaaminen kasvaa

Organisaatiosi digimarkkinoinnin osaaminen kasvaa

Asiakaslupauksemme

  • Facebook uudelleenmarkkinointi toteutetaan tukemaan liiketoiminnan tavoitteita.
  • Tulos tai ulos
  • Läpinäkyvyys
  • Mitattavuus
  • Proaktiivinen ote

Miksi me?

Asiantuntijoillamme on usean vuoden käytännön kokemus erilaisten organisaatioitten käytännön analytiikkatarpeista emmekä ole sidottuja tiettyyn teknologiaan. Tarjoamme vain ratkaisuja, jotka ovat asiakkaalle tuottavia ja kustannustehokkaasti toteutettavissa. 

Kerätyn tiedon hyödyntäminen verkkopalvelun kehittämisessä on kiinteä osa kaikkia palveluitamme ja tämän vuoksi tuottamamme hyöty on aina todennettavissa. Tästä olemme myös saaneet kiitosta asiakkailtamme.

Meistä sanottua

Asiakkaitamme

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Riku Seppälä

CO-FOUNDER | DIGITAL ADVISOR

Facebook uudelleen­markkinointi

Facebook uudelleenmarkkinointi kohdennetaan yrityksesi verkkosivustolla vierailleille kävijöille, Facebook-sivuilla käyneille kävijöille tai henkilöille, jotka ovat olleet tekemisissä yrityksen Facebook sisältöjen parissa. Uudelleenmarkkinointi toteutetaan osana yrityksen Facebook-markkinointia.

Facebook uudelleenmarkkinointi yhdessä muiden uudelleenmarkkinointi-kampanjoiden kanssa varmistaa yrityksesi näkymisen juuri oikeille henkilöille oikeaan aikaan.

 

Facebook uudelleenmarkkinointi:

  • Palauttaa kiinnostuneet ihmiset takaisin verkkosivuille
  • Tuottaa lisää liidejä
  • Parantaa markkinoinnin tuottoa
 
 

Missä Facebook uudelleenmarkkinointi­mainoksia näytetään?

Uudelleenmarkkinointi-mainontaa näytetään Facebookin sisällä uutisvirrassa tai oikean reunan mainospaikoissa.

 

Uudelleenmarkkinointi­yleisöt

Uudelleenmarkkinointi-yleisöjen avulla mainontaa pystytään kohdentamaan tietyssä verkkosivun osiossa käyneelle henkilölle.

Verkkokaupassa mainonta kohdennetaan ostoskoriin tuotteita lisänneille, jotka ovat jättäneet ostoprosessin kesken.

Uudelleenmarkkinoinnin eri yleisöjen tavoitteena on saada mainokset kohdennettua todella tarkasti, liittyen kävijän tekemiin toimenpiteisiin verkkosivuilla, jolloin mainokset kohtaavat henkilön tarvetta mahdollisimman hyvin.

 

Uudelleenmarkkinointi-yleisöjä voidaan toteuttaa seuraavasti:

  • Verkkosivujen tietyissä sivuissa käyneille omat yleisöt
  • FB-sivuilla käyneille omat yleisöt
  • Yrityksen Facebook videoita katsoneille omat yleisöt
  • Verkkokaupan ostoprosessin keskeyttäneille omat yleisöt
  • Tietyllä summalla verkkokaupasta ostaneille kävijöille
  • Kanta-asiakkaille verkkokaupassa
  • Yrityksen asiakaslistoihin kohdennettuna (sähköpostirekisterit)

 

Uudelleenmarkkinointi-yleisöistä suodatetaan pois ostaneet kävijät tai verkkosivujen kautta yhteyttä ottaneet kävijät. Tällä tavoin menetellessä vältetään mainosten näyttäminen liian tiuhaan, kävijää ei ole tarkoitus spämmätä mainoksilla liian usein. Ostaneet kävijät suodatetaan oletuksena pois yleisöistä, jolloin vältetään mainosten näyttö juuri vastikään ostaneille kävijöille.

Sulje