Facebook remarketing

Facebook uudelleenmarkkinointi osana yrityksesi Facebook-mainontaa.
Digiteam toteuttaa Facebook uudelleenmarkkinointi -mainontaa satojen mainoskampanjoiden kokemuksella.

Facebook uudelleen­markkinointi

Kohdennetaan yrityksesi verkkosivustolla vierailleille kävijöille, Facebook-sivuilla käyneille kävijöille tai henkilöille, jotka ovat olleet tekemisissä yrityksen Facebook sisältöjen parissa

Uudelleen­markkinointi toteutetaan osana yrityksen Facebook-markkinointia

Facebook uudelleen­markkinointi yhdessä muiden uudelleen­markkinointi-kampanjoiden kanssa varmistaa yrityksesi näkymisen juuri oikeille henkilöille oikeaan aikaan

Palvelumme avulla

Meistä sanottua

Halusimme uudistaa sivumme ja sivustouudistus meni nappiin! Yhteistyö Digiteamin kanssa oli pätevää, nopeaa. Löysimme sivustouudistuksen kautta itsellemme luottokumppanin vielä vaativampiinkin digiprojekteihin.
Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään palveluun. Tuloksia saatiin jo heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien

Facebook uudelleen­markkinointi

Facebook uudelleenmarkkinointi kohdennetaan yrityksesi verkkosivustolla vierailleille kävijöille, Facebook-sivuilla käyneille kävijöille tai henkilöille, jotka ovat olleet tekemisissä yrityksen Facebook sisältöjen parissa. Uudelleenmarkkinointi toteutetaan osana yrityksen Facebook-markkinointia.

Facebook uudelleenmarkkinointi yhdessä muiden uudelleenmarkkinointi-kampanjoiden kanssa varmistaa yrityksesi näkymisen juuri oikeille henkilöille oikeaan aikaan.

Facebook uudelleenmarkkinointi:

  • Palauttaa kiinnostuneet ihmiset takaisin verkkosivuille
  • Tuottaa lisää liidejä
  • Parantaa markkinoinnin tuottoa
 

Missä Facebook uudelleen­­markkinointi­mainoksia näytetään?

Uudelleenmarkkinointi-mainontaa näytetään Facebookin sisällä uutisvirrassa tai oikean reunan mainospaikoissa.

Uudelleen­markkinointi­yleisöt

Uudelleenmarkkinointi-yleisöjen avulla mainontaa pystytään kohdentamaan tietyssä verkkosivun osiossa käyneelle henkilölle.

Verkkokaupassa mainonta kohdennetaan ostoskoriin tuotteita lisänneille, jotka ovat jättäneet ostoprosessin kesken.

Uudelleenmarkkinoinnin eri yleisöjen tavoitteena on saada mainokset kohdennettua todella tarkasti, liittyen kävijän tekemiin toimenpiteisiin verkkosivuilla, jolloin mainokset kohtaavat henkilön tarvetta mahdollisimman hyvin.

Uudelleen­markkinointi-yleisöjä voidaan toteuttaa seuraavasti:

  • Verkkosivujen tietyissä sivuissa käyneille omat yleisöt
  • FB-sivuilla käyneille omat yleisöt
  • Yrityksen Facebook videoita katsoneille omat yleisöt
  • Verkkokaupan ostoprosessin keskeyttäneille omat yleisöt
  • Tietyllä summalla verkkokaupasta ostaneille kävijöille
  • Kanta-asiakkaille verkkokaupassa
  • Yrityksen asiakaslistoihin kohdennettuna (sähköpostirekisterit)

Uudelleenmarkkinointi-yleisöistä suodatetaan pois ostaneet kävijät tai verkkosivujen kautta yhteyttä ottaneet kävijät. Tällä tavoin menetellessä vältetään mainosten näyttäminen liian tiuhaan, kävijää ei ole tarkoitus spämmätä mainoksilla liian usein. Ostaneet kävijät suodatetaan oletuksena pois yleisöistä, jolloin vältetään mainosten näyttö juuri vastikään ostaneille kävijöille.

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Tapio Pulkkinen
CLIENT GROWTH LEAD