Facebook remarketing

Digiteam toteuttaa Facebook remarketing -mainontaa satojen mainoskampanjoiden kokemuksella. Olemme auttaneet mm.verkkokauppoja remarketing-mainonnan kohdentamisessa sekä B-to-B yrityksiä tavoittamaan asiakkaansa paremmin Facebookista.

Facebook remarketing kohdennetaan yrityksesi verkkosivustolla vierailleille kävijöille, Facebook-sivuilla käyneille kävijöille tai henkilöille, jotka ovat olleet tekemisissä yrityksen Facebook sisältöjen parissa. Facebook uudelleenmarkkinointi yhdessä muiden remarketing-kampanjoiden kanssa varmistaa yrityksesi näkymisen juuri oikeille henkilöille oikeaan aikaan.

Facebook remarketing:

  • Palauttaa kiinnostuneet ihmiset takaisin verkkosivuille
  • Tuottaa lisää liidejä
  • Parantaa markkinoinnin tuottoa

 

Missä Facebook remarketing mainoksia näytetään?

Remarketing-mainontaa näytetään Facebookin sisällä uutisvirrassa tai oikean reunan mainospaikoissa.

 

 

Meistä sanottua:

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään palveluun. Tuloksia saatiin jo heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien”

Aleksis Erikivi
Toimitusjohtaja, Päivän Peili Oy

 

Remarketing-yleisöt

Remarketing-yleisöjen avulla mainontaa pystytään kohdentamaan tietyssä verkkosivun osiossa käyneelle henkilölle tai verkkokaupassa ostoskoriin tuotteita lisänneille, jotka ovat jättäneet ostoprosessin kesken. Uudelleenmarkkinoinnin eri yleisöjen tavoitteena on saada mainokset kohdennettua todella tarkasti, liittyen kävijän tekemiin toimenpiteisiin verkkosivuilla, jolloin mainokset kohtaavat henkilön tarvetta mahdollisimman hyvin.

Remarketing-yleisöjä voidaan toteuttaa seuraavasti:

  • Verkkosivujen tietyissä sivuissa käyneille omat yleisöt
  • Facebook-sivuilla käyneille omat yleisöt
  • Yrityksen Facebook videoita katsoneille omat yleisöt
  • Verkkokaupan ostoprosessin keskeyttäneille omat yleisöt
  • Tietyllä summalla verkkokaupasta ostaneille kävijöille
  • Kanta-asiakkaille verkkokaupassa
  • Yrityksen asiakaslistoihin kohdennettuna (sähköpostirekisterit)

Remarketing-yleisöistä suodatetaan pois ostaneet kävijät tai verkkosivujen kautta yhteyttä ottaneet kävijät. Tällä tavoin menetellessä vältetään mainosten näyttäminen liian tiuhaan,

kävijää ei ole tarkoitus spämmätä mainoksilla liian usein. Ostaneet kävijät suodatetaan oletuksena pois yleisöistä, jolloin vältetään mainosten näyttö juuri vastikään ostaneille kävijöille.

 

Ota yhteyttä Facebook remarketing-mainonnasta!

Sulje