Google Ads-mainonta
Digiteamilta saat laadukkaasti toteutettua ja analytiikalla johdettua Google-mainontaa. Google Ads hakusanamainonta on loistava tapa vastata olemassa olevaan kysyntään ja tuoda ostoaikeissa olevat asiakkaat yrityksen tuotteiden ja palveluiden ääreen. Google-mainontaa suunniteltaessa ja optimoidessa otamme huomioon liiketoimintasi erityistarpeet ja markkinoinnin kokonaistavoitteet.
Digiteamin tekemässä Google-mainonnassa yhdistyvät erinomainen hakukonekäyttäytymisen ymmärrys, monipuolinen liiketoimintaosaaminen, tehokas modernien ominaisuuksien hyödyntäminen ja tulosten ohjaaminen asiakkaan myynnillisten tavoitteiden kautta.
Perinteisen hakusanamainonnan lisäksi teemme myös Google Adsissa myös Google shoppingia verkkokaupoille, display-mainontaa, YouTube-mainontaa ja uudelleenmarkkinointia.
Meistä sanottua
Ennen Google Adsin aloittamista
Ennen mainonnan aloittamista arvioimme mainonnan mahdollisuuksia menestyä suhteessa sille asetettuihin tavoitteisiin. On tärkeää, että odotukset ovat puolin ja toisin realistiset.Hakusanamainonnan menestymisen edellytykset
- Sivusto on kunnossa kaikilta osin ja tukee markkinointia
- Budjetti on mitoitettu oikein
- Mainostettaville tuotteille ja palveluille on olemassa olevaa kysyntää, joka näkyy ihmisten hakukonekäyttäytymisessä
- Analytiikka on kunnossa tai Digiteamilla on mahdollisuus laittaa se kuntoon
Kuinka asiat saadaan kuntoon
Jos Google-mainonta ei ole yrityksellesi tällä hetkellä oikea ratkaisu, voimme korjata tilanteen laittamalla edellytykset kuntoon, tai tarjoamalla yritykselle paremmin tilanteeseen tai tavoitteisiin soveltuvaa digimarkkinointia. Pyydä meiltä arvioita Google-mainonnan onnistumiselleVaihtoehtoiset ratkaisut
Meistä sanottua
Google Ads palvelukuvaus
Google Ads palvelussa on kaksi eri vaihetta. Ensimmäinen vaihe on aloitustyö, jossa kartoitetaan tavoitteiden realistisuus, varmistetaan analytiikan toimivuus, suunnitellaan ja rakennetaan mainonta. Toiseen vaiheeseen sisältyvät mainonnan jatkuva ylläpito ja optimointi.
Mainonnan suunnittelu, rakentaminen ja analytiikan varmistus
Hyvin suunniteltu mainonta on heti käynnistyessään tuottavaa. Laadukas suunnittelu tuottaa enemmän konversioita, vähentää ylläpidon ja optimoinnin kustannuksia, mahdollistaa klikkibudjetin tehokkaan kohdentamisen.
Mainonnan suunnittelun vaiheet
- Mainonnan tavoitteiden määritys – mitä halutaan saada aikaan
- Avainsanakartoitus
- Avainsanatutkimus
- Mainonnan suunnittelu ja toteutus
- Sivuston analytiikan varmistaminen tai kuntoon laittaminen
Google Ads optimointi ja ylläpito
Google Ads -mainontaa täytyy aktiivisesti ylläpitää ja optimoida. Ylläpidolla hoidetaan mainonnan teknistä toimivuutta, jolla varmistetaan esim. mainonnan hyvä sijoittuminen hauissa, tarkka kohdennus ja korkea klikkiprosentti.
Optimoinnilla kehitetään mainonnan asiakkaalle tuottamaa hyötyä. Sen avulla tutkitaan keinoja ja välineitä, joilla saadaan asiakkaan tavoitteiden mukainen paras tulos. Käytännössä tämä työ tarkoittaa kävijäliikenteen ja sivuston yhteistyön mittausta ja arviointia.
Miksi Digiteam
Toteutamme tunnettuutta kasvattavan tai tarkasti kohdennetun taktisen digimarkkinoinnin kattavasti. Digi soveltuu yhtä lailla B2B-myynnin kuin kuluttajamyynnin vauhdittamiseen, oli tavoitteesi liidien hankkiminen, yhteydenotot tai verkkokauppatilaukset. Digimarkkinointia voidaan käyttää osana muuta markkinointia tai itsenäisinä, vain digissä toteutettuina kokonaisuuksina.
Avullamme tavoitat asiakkaasi ostopolun eri vaiheissa oikealla tavalla.
Pystymme tarjoamaan laaja-alaisesti neuvontaa ja apua digimarkkinointiin. On järkevämpää tehdä asiat osaavan kumppanin kanssa kerralla kuntoon, kuin käyttää vuosia kaikkein osa-alueiden osittaiseen opetteluun ja vasta sitten etsiä hyvä kumppani.
Case: Kattokeskus
Ota yhteyttä
Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.