Google Ads-mainonta

Digiteamilta saat laadukkaasti toteutettua ja analytiikalla johdettua Google-mainontaa. Google Ads hakusanamainonta on loistava tapa vastata olemassa olevaan kysyntään ja tuoda ostoaikeissa olevat asiakkaat yrityksen tuotteiden ja palveluiden ääreen. Google-mainontaa suunniteltaessa ja optimoidessa otamme huomioon liiketoimintasi erityistarpeet ja markkinoinnin kokonaistavoitteet.

Digiteamin tekemässä Google-mainonnassa yhdistyvät erinomainen hakukonekäyttäytymisen ymmärrys, monipuolinen liiketoimintaosaaminen, tehokas modernien ominaisuuksien hyödyntäminen ja tulosten ohjaaminen asiakkaan myynnillisten tavoitteiden kautta.

Perinteisen hakusanamainonnan lisäksi teemme myös Google Adsissa myös Google shoppingia verkkokaupoille, display-mainontaa, YouTube-mainontaa ja uudelleenmarkkinointia.

Ennen Google Adsin aloittamista

Ennen mainonnan aloittamista arvioimme mainonnan mahdollisuuksia menestyä suhteessa sille asetettuihin tavoitteisiin. On tärkeää, että odotukset ovat puolin ja toisin realistiset.

Hakusanamainonnan menestymisen edellytykset

  • Sivusto on kunnossa kaikilta osin ja tukee markkinointia
  • Budjetti on mitoitettu oikein
  • Mainostettaville tuotteille ja palveluille on olemassa olevaa kysyntää, joka näkyy ihmisten hakukonekäyttäytymisessä
  • Analytiikka on kunnossa tai Digiteamilla on mahdollisuus laittaa se kuntoon

 

Kuinka asiat saadaan kuntoon

Jos Google-mainonta ei ole yrityksellesi tällä hetkellä oikea ratkaisu, voimme korjata tilanteen laittamalla edellytykset kuntoon, tai tarjoamalla yritykselle paremmin tilanteeseen tai tavoitteisiin soveltuvaa digimarkkinointia.

Pyydä meiltä arvioita Google-mainonnan onnistumiselle

Meistä sanottua

Halusimme uudistaa sivumme ja sivustouudistus meni nappiin! Yhteistyö Digiteamin kanssa oli pätevää, nopeaa. Löysimme sivustouudistuksen kautta itsellemme luottokumppanin vielä vaativampiinkin digiprojekteihin.
Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään palveluun. Tuloksia saatiin jo heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien
Digiteam on auttanut Kattokeskusta kasvattamaan verkon kautta tulevien liidien määrää yli 200 %:lla kahden vuoden aikana. Lisäksi olemme tyytyväisiä Digiteamin asiantuntijoihin, palvelualttiuteen ja joustavuuteen. Digiteam on meille tarpeeksi ketterä ja asiansa osaava digitoimisto. Olen myös erityisen tyytyväinen kuukausittain pidettäviin palavereihin, joissa voin vapaasti pallotella digimarkkinoinnin ideoista kumppanimme kanssa

Google Ads palvelukuvaus​

Google Ads palvelussa on kaksi eri vaihetta. Ensimmäinen vaihe on aloitustyö, jossa kartoitetaan tavoitteiden realistisuus, varmistetaan analytiikan toimivuus, suunnitellaan ja rakennetaan mainonta. Toiseen vaiheeseen sisältyvät mainonnan jatkuva ylläpito ja optimointi.

Mainonnan suunnittelu, rakentaminen ja analytiikan varmistus

Hyvin suunniteltu mainonta on heti käynnistyessään tuottavaa. Laadukas suunnittelu tuottaa enemmän konversioita, vähentää ylläpidon ja optimoinnin kustannuksia, mahdollistaa klikkibudjetin tehokkaan kohdentamisen.

Mainonnan suunnittelun vaiheet

  1. Mainonnan tavoitteiden määritys – mitä halutaan saada aikaan
  2. Avainsanakartoitus
  3. Avainsanatutkimus
  4. Mainonnan suunnittelu ja toteutus
  5. Sivuston analytiikan varmistaminen tai kuntoon laittaminen

 

Google Ads optimointi ja ylläpito

Google Ads -mainontaa täytyy aktiivisesti ylläpitää ja optimoida. Ylläpidolla hoidetaan mainonnan teknistä toimivuutta, jolla varmistetaan esim. mainonnan hyvä sijoittuminen hauissa, tarkka kohdennus ja korkea klikkiprosentti.

Optimoinnilla kehitetään mainonnan asiakkaalle tuottamaa hyötyä. Sen avulla tutkitaan keinoja ja välineitä, joilla saadaan asiakkaan tavoitteiden mukainen paras tulos. Käytännössä tämä työ tarkoittaa kävijäliikenteen ja sivuston yhteistyön mittausta ja arviointia.

Miksi Digiteam

Toteutamme tunnettuutta kasvattavan tai tarkasti kohdennetun taktisen digimarkkinoinnin kattavasti. Digi soveltuu yhtä lailla B2B-myynnin kuin kuluttajamyynnin vauhdittamiseen, oli tavoitteesi liidien hankkiminen, yhteydenotot tai verkkokauppatilaukset. Digimarkkinointia voidaan käyttää osana muuta markkinointia tai itsenäisinä, vain digissä toteutettuina kokonaisuuksina.

Avullamme tavoitat asiakkaasi ostopolun eri vaiheissa oikealla tavalla.

Pystymme tarjoamaan laaja-alaisesti neuvontaa ja apua digimarkkinointiin. On järkevämpää tehdä asiat osaavan kumppanin kanssa kerralla kuntoon, kuin käyttää vuosia kaikkein osa-alueiden osittaiseen opetteluun ja vasta sitten etsiä hyvä kumppani.

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Tapio Pulkkinen
CLIENT GROWTH LEAD