Google AdWords

Tarjoamme laadukasta Google AdWords-mainontaa. Koska AdWords-mainonnan tavoitteena on uusi asiakaskontakti tai suora kauppa, palvelumme pitää sisällään kampanja-analytiikan ja web-analytiikan tulosten mittauksen ja optimoinnin myös sivuston osalta. Meidän tehtävämme on varmistaa, että ostettu mainonta on asiakkaalle tuottavaa.

Parhaat tulokset saadaan, kun mainonta on kohdistettu tarkasti potentiaalisiin asiakkaisiin, heille tarjotaan heidän hakemaansa ratkaisua, mainonnassa on hyvin suunniteltu viesti, AdWords on toteutettu teknisesti huipputasolla ja sivustonne vastaa asiakkaan tarpeeseen ja tekee ostamisen tai yhteydenottamisen helpoksi.

AdWords-mainonnan optimointi

Digiteam tarjoaa aktiivista mainonnan optimointia. Me olemme vastuussa mainontasi tuloksista ja teemme aktiivisesti töitä myyntisi kehittämisessä. Aktiivisen otteen lisäksi meille on tärkeää, että asiakas tietää ja ymmärtää mitä teemme, miksi teemme ja mitä tuloksia toimillamme saavutetaan.

Hakusanamainonnan tulosten optimointi tapahtuu seuraamalla tuloksia kävijän huomionherättämisestä aina yhteydenottoon tai tilaukseen saakka. Jos sivustosi Web-analytiikka ei ole valmiina mittausta varten, me hoidamme sen kuntoon.

Hakusanamainosten sijoitukset

AdWords-mainonnan optimointi tähtää myynnin maksimointiin. Paras myyntitulos saavutetaan, kun potentiaalisin kohderyhmä tavoitetaan mahdollisimman tarkasti, mutta myös kattavasti. Jos voidaan olla varmoja, että mainos näkyy vain potentiaalisille asiakkaille, se kannattaa pitää riittävän ylhäällä hakutuloksissa, jotta tästä potentiaalista saadaan mahdollisimman suuri osa sivustolle.

AdWords-budjetin optimointi

Saavutettujen tulosten perusteella, voidaan klikkibudjetti kohdistaa parhaimpaan potentiaaliin, esim. niihin kampanjoihin, sanoihin tai maantieteellisiin alueisiin, jotka tuovat kauppaa tai kontakteja.

Budjettia optimoidaan myös siten, että mainosten sijoitusta pyritään pitämään riittävän ylhäällä, jotta mahdollisimman suuri osa hyvistä kävijöistä tavoitetaan, mutta kuitenkin niin että klikkihinnat ja kustannukset pysyvät kohtuullisina.

Vaadittavaan klikkitarjouksen suuruuteen ja toteutuneeseen klikkihintaan vaikuttaa myös laskeutumissivun laatu. Palveluumme kuuluu myös laskeutumissivujen kehittämisen neuvonta.

Muista, että budjetin optimointi ei välttämättä tarkoita klikkeihin käytettävän rahamäärän pienentämistä, vaan sen tehokkaampaa hyödyntämistä.

Konversio-optimointi

Autamme sivustoasi ohjaamaan kävijän tavoitteeseen. Kävijöiden hyvän laadun lisäksi, sivuston pitää aktiivisesti ohjata kävijä kassalle tai yhteydenottoon. Jos näin ei käy, ei mainonnan optimointi tuo merkittävää parannusta tuloksiin. Meiltä saat vastaukset myös yhteydenottojen ja tilausten kasvattamiseen.

 

Menestyvän hakusanamainonnan resepti

AdWords-kampanjan rakenne

  • Ehjä tilirakenne, jossa kampanjat on rakennettu kohderyhmien mukaan
  • Tavoittavuus, eli kattava avainsanavalinta relevanteista termeistä, jotka löydetään laadukkaalla avainsanatutkimuksella
  • Tarkka kohdistus, jossa näkyvyys sallitaan vain relevanteissa hauissa ja estetään näkyminen väärissä yhteyksissä
  • Laadukkaat mainostekstit, jotka vastaavat hakijan tarpeeseen
  • Ohjaus oikeaan sisältöön – laskeutumissivujen valinta

Jatkuva AdWords-optimointi

  • Analytiikka kuntoon
  • Sijoitusten, klikkiprosenttien, kustannusten jatkuva optimointi
  • Osumien laadun varmistaminen, eli toteutuneiden hakulauseiden seuranta
  • Kävijälaadun arviointi ja optimointi sivuston tulosten perusteella
  • Sivuston laadun arviointi ja kehittäminen tulosten perusteella
  • Tulosten=konversioiden kehittäminen
  • Aktiivinen kommunikointi asiakkaan kanssa tuloksista ja toimenpiteistä

 

Jos haluat lisätietoa tai tarjouksen Google AdWords-mainonnasta, ota yhteyttä.

 

Meistä sanottua:

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään palveluun. Tuloksia saatiin jo heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien”

Aleksis Erikivi
Toimitusjohtaja, Päivän Peili Oy
Sulje