LinkedIn-remarketing

LinkedIn remarketing mainonnan avulla tavoitat verkkosivuillasi vierailleet kävijät B-to-B kohderyhmästä tehokkaasti ja kohdennetusti. Digiteam toteuttaa LinkedIn uudelleenmarkkinointia yhdessä LinkedIn-mainonnan kanssa, jolloin peitto kyseissä kanavassa saadaan kattavaksi.

 

 

Kysy lisää LinkedIn-remasta!

 

LinkedIn-remarketing mainonta

Kohdennetaan verkkosivujen kävijöille, jotka vierailevat tietyissä verkkosivuston sivuissa. Mainoksia näytetään LinkedIn uutisvirrassa eri koko vaihtoehtoina ja mainosmuotoina.

 

LinkedIn reman kohdentaminen

  • verkkosivukävijöille
  • olemassa olevaan asiakaslistaan (sähköpostirekisteri)
  • demografiatietojen mukaisesti

 

Tarkasti kohdennettuna LinkedIn rema palvelee hyvin käyttötarkoistustaan palauttamalla jo kiinnostuneet kävijät verkkopalveluun. LinkedIn- mainonta tukee hyvin eri mainosmuotoja, tekstimainoksia, videoita tai suoria viestimainoksia kohdehenkilöille.

 

Miten LinkedIn-remarketing mainonta käynnistetään?

  1. LinkedIn-mainostilin kautta avataan verkkosivuille lisättävä koodi, jonka verkkosivuston tekninen ylläpitäjä tai webmaster asentaa sivustolle
  2. Vahvistetaan LinkedIn-mainonnanhallinnan kautta koodin asennus
  3. Määritetään verkkosivuston käytön perusteella yleisöt, esim. tiettyä tuotetta katsoneet verkkosivukävijät
  4. Mainoskampanjoiden rakentaminen
Sulje