fbpx

Referenssit

  • Kaikki
  • Analytiikka
  • Facebook-mainonta
  • Google-mainonta
  • Koulutus
  • SEO
  • Verkkokauppa
  • Verkkosivusto
Kaikki
  • Kaikki
  • Analytiikka
  • Facebook-mainonta
  • Google-mainonta
  • Koulutus
  • SEO
  • Verkkokauppa
  • Verkkosivusto
Verkkosivusto

Saga Palvelutalojen verkkosivuston uudistus

”Erityismainintana vielä, että yhteistyö koko projektin ajan oli helppoa ja mutkatonta. Suunnittelitte
toiveidemme mukaiset verkkosivut ja lopputulos on juuri sen näköinen. Iso kiitos!” – Maria Siren
Myynti- ja asiakaskokemusjohtaja

SEO

Hakukoneoptimointi – Kattokeskuksen sivut ykköseksi Googlessa

”Pitkäjänteisesti ja suunnitelmallisesti toteutettu työ Digiteamin kanssa on tuottanut hyvää tulosta. Hakukoneoptimointi on erittäin tärkeä osa liiketoimintaamme ja siksi sen kehittämiseen ja tehostamiseen tullaan panostamaan jatkossakin.” – Kalle Tuominen, markkinointipäällikkö

Koulutus

Digiteamin koulutuksista hyötyä – Dynaset

“Olemme käyttäneet Digiteamia digimarkkinointi- ja analytiikkakoulutuksiin ja olleet tyytyväisiä. Koulutuksien sisältöön on panostettu ja sisällöt käydään läpi yrityksen tarpeet, liiketoiminta sekä henkilöstön osaamistaso huomioon ottaen.” – Jyri Hartikainen, Marketing Team Leader

AnalytiikkaSEOVerkkokauppa

Verkkokaupan uudistus – Apollokaihdin

Asiakkaan suusta: “Parhaiten onnistunut nettisivuprojekti missä minä olen urani varrella ollut mukana” – Minna Paulin, toimitusjohtaja.

AnalytiikkaKoulutusSEO

SEO ja analytiikka – Vaasan kaupunki

Sivuston mittaus toimii luotettavasti ja saimme konkreettiset menestyksen mittarit jokaiselle organisaatiolle. Sisällöntuotannon SEO-ohjeistus otti erittäin hyvin huomioon kaupungin erilaiset kohderyhmät. – Ilari Rautiainen, viestintäsuunnittelija

AnalytiikkaGoogle-mainonta

Google-mainonta – Kattokeskus

Google-mainonnan avulla Digiteam auttoi Kattokeskusta kasvattamaan verkkosivujen kautta tulevien liidien määrää yli 200%. “Olemme tyytyväisiä Digiteamin asiantuntijoihin, palvelualttiuteen ja joustavuuteen.” – Kalle Tuominen, markkinointipäällikkö

KoulutusSEO

Hakukone­optimoinnin koulutus – Sulzer

“Saamamme tieto oli käytännönläheistä ja helppotajuista. Materiaali oli monipuolista ja niitä sekä eri analyysien tuloksia ja muita työkaluja voimme hyödyntää pitkälle tulevaisuuteen.”
– Sari Hassinen, Senior Digital Communication Specialist, Water BU

Facebook-mainontaGoogle-mainonta

Digimarkkinointi – Liukuovitukku

Jatkuva tekeminen auttaa nopeasti reagoimaan markkinassa tapahtuviin muutoksiin ja syventää Digiteamin ja Liukuovitukun yhteistyötä. ” Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään palveluun. Tuloksia saatiin jo heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien” Aleksis Erikivi

AnalytiikkaFacebook-mainonta

Facebook-mainonta ja analytiikka – Providental Hammaslääkärit

Mainonta ja Digiteamin toteuttama kampanjasivu toivat yli 60 yhteydenottoa/liidiä kuukauden aikana. Facebook-mainonta tuotti kampanjan aikana ylivoimaisesti eniten yhteydenottoja verrattuna kaikkiin muihin digikanaviin.

AnalytiikkaSEOVerkkokauppa

Verkkokaupan uudistus – Studiovarustamo

Verkkokauppastrategia loi hyvän pohjan verkkokaupan uudistukselle. Tiivis yhteistyö tuotti uusia oivalluksia. Myynti on noussut kävijämäärien kasvun, paremman käytettävyyden ja toimivien ostopolkujen avulla.

AnalytiikkaGoogle-mainontaSEOVerkkosivusto

Sivuston uudistus – Tampereen Viherrakennus

Tampereen Viherrakennuksen kasvua on vauhdittanut vahva digimarkkinoinnin kivijalka, jota on kehitetty ja rakennettu yhteistyössä Digiteamin kanssa. Sivustouudistuksen avulla otettiin merkittävä kehitysaskel digimarkkinoinnin hyödyntämisessä.

AnalytiikkaFacebook-mainontaGoogle-mainontaVerkkosivusto

Sivusto ja digimarkkinointi – KH Remontit

KH Remonteille rakennettiin yritysilme ja täysin uusi sivusto. Sivustolle tuotiin laadukasta kävijäliikennettä kohderyhmään purevalla markkinoinnilla. Näin kylpyhuoneremonttien tarjouspyynnöt saatiin selkeään kasvuun.

AnalytiikkaGoogle-mainontaSEOVerkkosivusto

Sivusto ja digimarkkinointi – MMClinic

“Tätä ei kannattais sanoa ääneen mutta enää ei luovuta yhteistyöstä maksoi mitä maksoi. Joka kk tulokset puhuvat kannattavasta yhteistyöstä.” – Eero Aaltonen, MMClinic