CASE: LIUKUOVITUKKU

DIGITAALINEN MARKKINOINTI KASVATTAA LIUKUOVI­TUKKUA​

Ilman jatkuvaa datan päältä toteutettavaa optimointia, ei mainonnasta saataisi kunnolla tehoja irti kasvun saavuttamiseksi.”

Haaste

Menetämmekö myyntiä jatkuvasti ja kuinka paljon? Tämä oli kysymys, joka vaivasi Liukuovitukun yrittäjän mieltä.

Itse tehdyn markkinoinnin kautta tuli kyllä myyntiä, mutta takaraivossa oli koko ajan ajatus, että tämän voisi tehdä tuloksellisemmin. Google Adwords-mainontaan panostetut eurot eivät tuntuneet tuottavan tarpeeksi, jotain piti tehdä.

Menetämmekö myyntiä jatkuvasti?

Ratkaisu

Liukuovitukku valitsi Digiteamin Google Adwords-mainonnan ja Facebook-mainonnan kumppaniksi. Digiteam hoitaa Liukuovitukun hakukonemainontaa sekä Facebook-mainontaa aktiivisella otteella.

Mainoskampanjoihin, budjetointiin, mainosteksteihin ja avainsanastoon tehdään jatkuvasti muutoksia ja pientä viilausta. Muutoksissa hyödynnetään asiakkaan Google Analytics web-analytiikka dataa, josta haetaan tietoa verkkokaupan kävijöistä, käytöstä ja tuloksista.

Ilman jatkuvaa datan päältä toteutettavaa optimointia, ei mainonnasta saataisi kunnolla tehoja irti kasvun saavuttamiseksi.

yhteistyö

Liukuovitukun ja Digiteamin yhteistyö koostuu seuraavista palveluista:

Google AdWords-mainonnan kehittäminen

Facebook-mainonnan kehittäminen

Web-analytiikkatiedon analysointi

Tulokset

ROI

Mainontaan sijoitettu rahasumma saadaan moninkertaisena takaisin. Mainonta on erittäin kannattavaa.

MYYNTI

Myyntiä on saatu kasvatettua huomattavasti Digiteamin kanssa verrattuna aikaisempaan, itse toteutettuun mainontaan nähden. Mainonnan kautta verkkokauppaan saadaan oikeita asiakkaita, ei vain klikkailijoita.

MEDIABUDJETTI

Yhteistyön tavoitteena oli saada enemmän irti Google Adwords-mainontaan käytetystä mediabudjetista, ei niinkään pienentää sitä. Tällä hetkellä mediabudjetista saadaan paljon enemmän myyntiä samansuuruisella investoinnilla kuin aiemmin.

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään palveluun. Tuloksia saatiin jo heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien”

Aleksis Erikivi
Toimitusjohtaja, Päivän Peili Oy

Päivän Peili Oy on vuonna 1991 perustettu perheyritys, joka myy ja toimittaa mittatilaus liukuovia, liukuovikaapistoja ja tilanjako-ovia.

Yrityksellä oli parhaimmillaan kolme eri myymälää Helsingissä ja oma verstas, jossa liukuovet ja liukuovikaapistot koottiin/valmistettiin.

Vuonna 2009 vetovastuun otti perheyrityksen poika, Aleksis Erikivi, joka uskoi vahvasti verkkokaupan tulevaisuuteen sekä liiketoiminnan kasvattamiseen. Yrityksen liikevaihto onkin kasvanut verkkokaupan avulla reippaasti viimeisen 5 vuoden aikana, 750 000€ liikevaihtoa vuonna 2013, 2017 liikevaihto on jo yli 3 000 000€.

https://www.liukuovitukku.fi/

“Haluaisitko sinä samanlaisia tuloksia? Ota yhteyttä!”

Riku Seppälä

CO-FOUNDER | DIGITAL ADVISOR

Sulje