fbpx

CASE: LIUKUOVITUKKU VERKKOKAUPAN MARKKINOINTI

Digitaalinen markkinointi kasvattaa Liukuovitukun verkkokauppaa

Haaste

Menetämmekö myyntiä jatkuvasti ja kuinka paljon? Tämä oli kysymys, joka vaivasi Liukuovitukun yrittäjän mieltä.

Aiemmin tehdyn digitaalisen markkinoinnin kautta tuli kyllä verkkokauppaan myyntiä, mutta takaraivossa oli koko ajan ajatus, että tämän voisi tehdä tuloksellisemmin. Google Ads-mainontaan panostetut eurot eivät tuntuneet tuottavan tarpeeksi, jotain piti tehdä.

Menetämmekö myyntiä jatkuvasti?

Ratkaisu

Liukuovitukku valitsi Digiteamin Google Ads-mainonnan ja Facebook-mainonnan kumppaniksi kasvattamaan liukuovitukku.fi verkkokaupan myyntiä ja markkinointia.

Digiteam hoitaa Liukuovitukun hakukonemainontaa sekä Facebook-mainontaa viikkotasoisella optimointi-ja iterointisyklillä.

Mainoskampanjoihin, budjetointiin, mainosteksteihin ja avainsanastoon tehdään jatkuvasti muutoksia ja optimoidaan tuottamaan enemmän myyntiä.

Googlen kehittynyt koneäly optimoi tuloksia niiden osa-alueiden puitteissa, joita asiantuntijan ei kannata manuaalisesti toteuttaa.

Muutoksissa hyödynnetään asiakkaan Google Analytics web-analytiikka dataa, josta haetaan tietoa verkkokaupan kävijöistä, käytöstä ja tuloksista.

Ilman jatkuvaa datan päältä toteutettavaa optimointia, ei mainonnasta saataisi kunnolla tehoja irti kasvun saavuttamiseksi.

Asiakkaan kommentit

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään palveluun. Verkkokaupan myynnin kehittämiseen saatiin tuloksia jo heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Tapio Pulkkinen
CLIENT GROWTH LEAD