Snoobi analytics
Meiltä saat apua Snoobi-analytiikan hyödyntämiseen. Digiteamilla työskentelee viisi Snoobilla työskennellyttä henkilöä, joilla on Snoobista kokemusta yhteensä useamman vuosikymmenen ajalta. Laaja analytiikkaosaaminen yhdistettynä syvään digimarkkinointiosaamiseen ja liiketoimintakokemukseen tekee meistä oikean kumppanin yrityksille ja julkiselle sektorille.
Snoobi-palvelut
Haluamme auttaa asiakkaitamme hyödyntämään Snoobin tarjoamaa tietoa. Analytiikan tavoitteena on sivuston, viestinnän ja markkinoinnin kehittäminen. Näissä asioissa autamme.
- Kerää ja seuraa oikeaa, relevanttia tietoa
- Tulkitse tulokset oikein
- Tee kehitystoimenpiteet
- Mittaa, analysoi tulokset ja jatkokehitä
Oikea kävijäseurantadata
Me autamme varmistamaan, että Snoobi on asennettu oikein ja se kerää relevanttia dataa.
Tulosten tulkinta
Analysoimme tulokset ja vertaamme niitä organisaatiosi tavoitteisiin ja päämääriin ja selvitämme tuloksiin vaikuttavat asiat.
Kehitystoimenpiteet
Suunnittelemme ja toteutamme tarvittaessa kehitystoimenpiteet. Analyysit ilman oikein tehtyjä toimenpiteitä ovat turhia. Meiltä saat apua sivuston, viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen.
Mittaus, analysointi ja jatkokehitys
Toimenpiteiden vaikuttavuus tulee selvittää, jotta tuloksia voidaan jatkokehittää. Verkkosivusto, markkinointi ja viestintä kehittyvät jatkuvasti ja me haluamme varmistaa, että asiakkaamme onnistuvat.
Tietoa Snoobista
Snoobi on Suomessa kehitetty kävijäseurantaohjelma. Sen käyttöliittymä on hyvin selkeä ja raporteissa keskitytään kävijöihin, ei sessioihin, kuten Google Analyticsissa. Tästä syystä raportointilogiikka on hiukan erilainen ja esim. kävijöiden tarkasteleminen eri näkökulmista on monessa tapauksessa hyvin helppoa.
Snoobi tarjoaa erinomaiset raportointiominaisuudet, lähinnä erilaisten graafityyppien ja visuaalisten raporttien muodossa.
B2B liidit
Yksi Snoobin mielenkiintoisimmista ominaisuuksista on kyky tunnistaa sivustolla vierailleita organisaatioita ja tarkastella yksittäisen organisaation käyntejä yksityiskohtaisesti. Käyntien laadun pisteyttämisen avulla voi tunnistettujen organisaatioiden käyntejä jatkojalostaa ja hyödyntää B2B myynnissä ja markkinoinnissa.
Parhaimmillaan Snoobi on yleisessä kävijöiden analysoinnissa ja sivuston kehittämisessä.
Ota yhteyttä
Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.