fbpx

Uudelleenmarkkinointi

Meiltä saat uudelleenmarkkinointia eri mainosverkostoihin ja medioihin valintasi, tai suositustemme mukaisesti. 

Osta uudelleenmarkkinointi osana muuta mainontaa, tai omana palvelunaan. Media- ja alustariippumattomana toimijana voimme kohdistaa uudelleenmarkkinoinnin mm.

  • Suomen suurimpiin mediasivustoihin, kuten esim. Alma Median, Keskisuomalaisen ja Sanoman medioihin
  • Googlen verkostoihin
  • Sosiaalisen median kanaviin, kuten Facebook, Instagram ja LinkedIn

Uudelleen­markkinoinnin hyödyt

Uudelleenmarkkinoinnin avulla tavoitat ne potentiaaliset asiakkaat, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa yritystäsi kohtaan. Sen avulla varmistat, että pysyt näiden asiakkaiden mielessä, voit pyrkiä aktivoimaan harkintavaiheessa olevan asiakkaan ottamaan yhteyttä, tai saada kesken jääneen ostoprosessin vietyä loppuun.

Mitä uudelleen­markkinointi on?

Uudelleenmarkkinointi tarkoittaa mainonnan kohdistamista sellaiselle kohderyhmälle, joka on jollain tavalla osoittanut olevansa kiinnostunut yrityksestäsi. Verkossa liikkuva kävijän ostoprosessi voi sisältää monia vaiheita aina tarpeen/kiinnostuksen heräämisestä tiedon hankintaan, vertailuun ja ostopäätökseen saakka. Uudelleenmarkkinoinnin avulla pyritään varmistamaan, että yrityksesi on koko matkan asiakkaan päätöksentekoprosessissa mukana yhtenä vaihtoehtona, tai että hankintapäätös ei pääse unohtumaan. ”Ai niin, tämäkin piti hoitaa!” Uudelleenmarkkinointi kohdennetaan useimmiten verkkosivustolla tai some-tilillä käyneille kävijöille. Kun tämä kävijä vierailee muilla sivustoilla, tai somekanavissa, voidaan kävijälle näyttää haluttua mainontaa. Mainonnan kohdennus tapahtuu siis anonyymisti, mutta tarkasti.

Miksi uudelleen­markkinointi on tärkeää?

Uudelleenmarkkinointia voi käyttää brändimarkkinointiin toistojen avulla, asiakkaan aktivointiin, mutta myös fiksusti jälkimarkkinointina. Melko suuri osa yrityksen verkkosivuston kävijöistä on päätynyt sinne jonkinlaisen tarpeen perässä. Fiksusti kohdennetulla uudelleenmarkkinoinnilla, voit tarjota sen ratkaisevan lisäsysäyksen, jonka avulla kävijästä tuleekin asiakas, tai varmistat, että nimi jää mieleen.

Miksi valita Digiteam?

Digiteamin asiantuntijoilla on 10-15 vuoden kokemus digimarkkinoinnin ja verkkosivustojen tekemisestä, tulosten mittaamisesta, analysoinnista ja optimoinnista. Meillä on myös vahva liiketoimintaosaaminen, sekä kyky katsoa ensisijaisesti asiakkaan liiketoiminnan tavoitteita.

Arvioimme asiakaskohtaisesti uudelleenmarkkinoinnin hyödyn, sekä parhaat kanavat sen toteuttamiselle.

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Tapio Pulkkinen
CLIENT GROWTH LEAD