Analytiikkapalvelut

Etkö saa sivuston ja digimarkkinoinnin analytiikasta mitään konkreettista hyötyä? Jääkö analytiikkatieto käyttämättä, koska tärkeitä lukuja ei osata kaivaa Google Analyticsin syövereistä tai kukaan ei osaa tulkita tuloksia?

Varmista, että kehität digimarkkinointia ja sivustoa paikkansa pitävän datan ja oikein analysoitujen tietojen avulla ja tilaa analytiikkapalvelut Digiteamilta.

Tiesithän, että analytiikan avulla pitäisi tunnistaa markkinointitoimenpiteiden kehittämisen tai
sivustomuutosten tarve, sekä johtaa ja ohjata digimarkkinointia ja sivuston kehittämistä? Vain kattavan ja
laadukkaan analytiikkadatan avulla voit varmistaa, että tekemäsi toimenpiteet saavuttavat haluamasi
tavoitteet.

Digiteamin analytiikka­palvelut

Digiteamin analytiikkapalvelut voivat olla kertaluonteisia analyyseja tai auditointeja, tai jatkuvaluonteisia kehittämispalveluita, joihin liittyy joko kehitystoimenpiteiden konkreettinen toteuttaminen tai pelkkä konsultointi.

Digiteamin ehdottomana vahvuutena on se, että pystymme myös toteuttamaan analysoinnin lopputuloksena tarvittavat toimenpiteet sivustolle tai markkinointiisi. Näin voimme varmistaa, että toimenpiteet tulevat tehtyä oikein ja sujuvasti, oli kyse sitten mainonnan tai sivuston tulosten kehittämisestä.

  1. Sivustoon liittyvät analyysit ja kehittämispalvelut
    a. Sivustoanalyysi
    b. Verkkokaupan analyysi
    c. Konversioanalyysi
    d. Hakukonelöydettävyyden analysointi
    e. Sivuston tekninen analysointi
    f. Laskeutumis- ja markkinointisivujen analysointi

  2. Mainonnan mittaukseen liittyvät analyysit
    a. Google-mainonnan auditointi
    b. Some-mainonnan analysointi
    c. Uutiskirjemainonnan mittaus ja kehittäminen
    d. Display-mainonnan mittaus ja analysointi
    e. Uudelleenmarkkinoinnin mittaus ja kehittäminen

 

Analysoinnin perusteet

Perustamme mittaamisen ja analysoinnin asiakkaittemme liiketoimintatavoitteisiin.
Analytiikkapalveluittemme tavoitteena on liiketoimintasi tulosten kehittäminen, ei tulosten mittaaminen ja raportointi. Selvitämme toimenpiteiden tulosten taustat ja millä keinoilla tuloksia voidaan parantaa.

Jos sivustoa tai markkinointikampanjaa mitataan ja arvioidaan pelkän teknisen toteutuksen osalta, jää mittaus ja analysointi vain teknisten lukujen raportoinniksi. Ilman kontekstia siitä, mitä sivuston tai mainonnan avulla on haluttu saada aikaan, ei oikeita johtopäätöksiä voida tehdä.

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Tapio Pulkkinen
CLIENT GROWTH LEAD