Youtube-mainonta

Digiteamilta saat laadukasta YouTube-mainontaa. Mainonta YouTubessa tarkoittaa yrityksesi videon markkinointia haluamiisi kohderyhmiin. Videon levittämisen tärkeimmät kanavat ovat sosiaalinen media, lähinnä Facebook, LinkedIn ja YouTube.

Miksi Youtube-mainontaa kannattaa tehdä?

Loistava yritysvideosi on hyödytön, jos kukaan ei näe sitä.

Hyväkään video ei lähde leviämään viraalisti, jos siinä ei ole jotain poikkeuksellisen erityistä, tai hauskaa. Hauskuus ei välttämättä ole videosi päätarkoitus, vaan tuotteiden ja palveluiden myynnin edistäminen.
Et varmaankaan halua, että tuhansia euroja maksaneella videollasi on 6 kk jälkeen muutamia kymmeniä tai satoja katselukertoja

Palvelumme avulla saat

Mitattavaa myynnin kasvua

Enemmän irti budjetista

Osaamista organisaatioosi

Asiakaslupauksemme

Kartoitamme tarkasti mainonnan tavoitteet. Kenet haluatte tavoittaa, missä tilanteessa ja mitä kävijän tavoittamisesta pitäisi seurata. Selvitämme tarkasti ja kattavasti, miten kohderyhmä tavoitetaan tarkkaan kohdennetusti hakukoneesta ja varmistamme että tavoitteiden toteutuminen pystytään mittaamaan tarkasti.

Youtube -mainonnan optimointi on jatkuvaa palvelua. Sopimukset ovat toistaiseksi voimassa, mutta välittömästi irtisanottavissa. Jos et ole meihin tyytyväinen, tai emme saa laadukkaita tuloksia aikaiseksi, emme mekään halua pitkittää hankalaa yhteiseloa.

Tulokset raportoidaan täysin avoimesti, kuten myös tekemämme toimenpiteet ja niiden vaikutus. Pyrimme antamaan kattavan, hyvin selkeän kuvan kohderyhmän tiedonhausta aina konversioihin saakka.

Me olemme vastuussa Youtube-mainonnan tuloksista. Tehtävämme on mitata, valvoa ja kehittää mainonnan toimivuutta ja tuloksia sen kaikissa eri vaiheissa. Optimoimme pyytämättä, ehdotamme häpeilemättä ja kyselemme vuolaasti.

Miksi me?

Digiteam on digimarkkinoinnin strateginen kumppani ja toimintatapamme perustuu tiedolla johtamiseen. Olemme olleet analytiikkakumppanina kehittämässä digimarkkinoinnin tuloksia suomen suurimmille yrityksille. Emme keskity vain yksittäisiin lukuihin vaan asiakkaan saamaan todelliseen liiketoimintahyötyyn.

Olemme nähneet tuhansia onnistuneita kampanjoita, joten tiedämme mikä toimii ja mikä ei toimi.

Ymmärrämme, ettei digimarkkinointi ei ole oma siilonsa, vaan kiinteä osa yritysten ja organisaatioiden kokonaismarkkinointia ja viestintää.

Meistä sanottua

Asiakkaitamme

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Riku Seppälä

CO-FOUNDER | DIGITAL ADVISOR

Google Ads palvelukuvaus

Google Ads palvelussa on kaksi eri vaihetta. Ensimmäinen vaihe on aloitustyö, jossa suunnitellaan ja rakennetaan mainonta. Samalla varmennetaan, että sivuston analytiikka on kunnossa ja konversiomittaus toimii. Toiseen vaiheeseen sisältyvät mainonnan jatkuva ylläpito ja optimointi.


Mainonnan suunnittelu, rakentaminen ja analytiikan varmistus

Hyvin suunniteltu mainonta on heti käynnistyessään tuottavaa. Laadukas suunnittelu tuottaa enemmän konversioita, vähentää ylläpidon ja optimoinnin kustannuksia, mahdollistaa klikkibudjetin tehokkaan kohdentamisen.

Mainonnan suunnittelun vaiheet

  1. Mainonnan tavoitteiden määritys – mitä halutaan saada aikaan
  2. Avainsanakartoitus
  3. Avainsanatutkimus
  4. Mainonnan suunnittelu ja toteutus
  5. Sivuston analytiikan varmistaminen tai kuntoon laittaminen


Google Ads optimointi ja ylläpito

Google Ads -mainontaa täytyy aktiivisesti ylläpitää ja optimoida. Ylläpidolla hoidetaan mainonnan teknistä toimivuutta, jolla varmistetaan esim. mainonnan hyvä sijoittuminen hauissa, tarkka kohdennus ja korkea klikkiprosentti.

Optimoinnilla kehitetään mainonnan asiakkaalle tuottamaa hyötyä. Sen avulla tutkitaan keinoja ja välineitä, joilla saadaan asiakkaan tavoitteiden mukainen paras tulos. Käytännössä tämä työ tarkoittaa kävijäliikenteen ja sivuston yhteistyön mittausta ja arviointia.

Sulje