Digiteam tekee sen paremmin

Digiteam erottautuu ASENTEELLA JA OSAAMISELLA, joka kumpuaa yli 50 vuoden digitaalisen markkinoinnin kokemuksestamme.

Motto: Markkinointipalveluiden toteuttajana tehtävänämme on tuottaa asiakkaalle mitattavaa hyötyä. Verkkosivuston toteuttajana ja mainonnan tekijänä olemme vastuussa asiakkaalle tuotetusta hyödystä ja tehdystä tuloksesta.

Työmme kriittisin arvioija olemme me itse. Jatkuva oman tekemisen ja asiakkaan tulosten mittaaminen ja kehittäminen tulee selkärangasta. Laaja-alaisen osaamisen ansiosta pystymme pitämään toteutukset kustannustehokkaina. Tarjoamme vain ratkaisuja, jotka ovat kokemuksemme perusteella asiakkaalle tuottavia.

 

Digiteamin synty

Digiteam perustettiin neljän samalla tavalla ajattelevan digimarkkinoinnin huippuosaajan toimesta, joiden osaaminen ja kokemus täydentävät toisiaan.

Konsultoinnin, korulauseiden ja käsien heiluttelun sijaan toteutamme intohimoamme tekemällä sen mistä puhumme. Hihat ylös ja kädet saveen.

Useiden vuosien ajan asiakkaiden rinnalla tehdyn, tuhansien sivustojen ja markkinointikampanjoiden mittaamisen, sekä kehittämisen jälkeen ajatusmaailmamme on vinksahtanut yllä mainittuun asentoon.

Puhumme sujuvasti suuryritysten markkinointijohdon, mainostoimistojen kuin pienyrittäjän kanssa, luomme yritykselle digistrategian ja ennen kaikkea, toteutamme sen tuloksekkaasti.

Pystymme optimoimaan myös pk-yrityksille tuottavia ratkaisuja kustannustehokkaasti. Kerro mitä haluat saada aikaiseksi ja kuinka suuri budjettisi on ja me kerromme, kuinka budjetillasi saadaan tuotettua yrityksellesi paras hyöty.

 

Ajatusmaailman tausta

Olemme työskennelleet useita vuosia asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksen parissa, jonka ainoa päämäärä oli liiketoiminnan tulosten parantaminen verkossa.

Asiakkainamme oli yrityksiä Suomen suurimmista, aina yhden hengen yrityksiin. Web-analytiikan avulla mittasimme, tutkimme ja neuvoimme asiakasta verkkopalveluiden ja digimarkkinoinnin kehityksessä.
Avullamme kehitettiin asiakkaiden sivustoja, verkkokauppoja, hakukonelöydettävyyttä, hakukonemainontaa, some-mainontaa, uutiskirjemainontaa, konversioita jne. Ja vain saavutettu tulos ratkaisi.

Verkkoliiketoiminnan kehittäjän pitää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, hallita web-analytiikka, ymmärtää verkkoteknologioita ja tietää kuinka kävijään vaikutetaan.

 

Idealistinen (digi)markkinointivisio

Työmme tulos ja asiakkaamme puhukoot puolestamme. Uskomme pyyteettömän ja laadukkaan työn merkitykseen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Toimintatapamme tuo meille jatkuvasti asiakkaita, mutta takaraivossamme kuiskuttelee pieni idealisti, joka toivoo mallimme pakottavan koko toimialan kehittymään vastuullisempaan ja avoimempaan suuntaan. Asiakkaat äänestäkööt kukkarollaan.

Sulje