Yritysvideot
Vaikuta, sitouta ja aktivoi yritysvideon avulla
Video on tehokas tapa esitellä yrityksen persoonaa, arvoja ja toimintaa visuaalisesti ja tunteita herättävällä tavalla. Hyvin tuotettu video jää mieleen ja lisää brändin muistettavuutta. Ihmiset luottavat enemmän siihen, mitä he näkevät ja kuulevat.
Yritysvideot käyttötarpeen mukaan
Videot räätälöidään käyttötarpeen mukaan niin sisällöllisesti, kuin teknisesti. Ammattilainen käsikirjoittaa ja konseptoi videon sen tavoitteiden mukaisesti, oli kyseessä sitten tunnettuuden kasvattaminen tai myyntiä aktivoiva video.
Lyhytvideot
Lyhytvideot ovat yleensä 15-60 sekunnin videoita. Lyhytvideoita käytetään erityisesti Somejulkaisuissa ja some-mainonnassa, sillä somealustojen algoritmit suosivat lyhyttä videoformaattia.
UGC-videot
UGC tule sanoista User Generated Content, eli käyttäjien tuottamia sisältöjä. Termi on hiukan harhaanjohtava, sillä suuri osa yritysten markkinoinnissa käyttämistä UGC-videoista on tilattu sisällöntuottajilta. Mutta mitäs termeistä, jos se toimii.
Mistä löydän yleisön yritysvideolleni
Paraskaan yritysvideo ei toimi, jos kukaan ei näe sitä. Kattavimman hyödyn videostasi saat, kun levität sitä orgaanisesti ja maksullisesti monikanavaisesti. Me varmistamme, että video tavoittaa kohderyhmäsi
Tekninen optimointi tehdään huomioiden mediat ja alustat, joilla videota esitetään. Näin varmistetaan videon toimivuus ja oikea näkyminen.
Tärkeintä on, että video palvelee jotain selkeää tavoitetta ja puhuttelee oikeaa kohderyhmää.
Oikeat tulokset sisällöntuotannon ja markkinoinnin tiiviillä yhteistyöllä
Some-mainonta
Graafinen suunnittelu
Sisällöntuotanto
Pyydä tarjous yritysvideosta ja videon mainostamisesta.
Soita, laita sähköpostia tai jätä yhteydenottopyyntö – innostumme varmasti myös sinun kasvusi tavoitteista.