Digiteam tekee sen paremmin
Digiteam erottautuu asenteella ja osaamisella, joka kumpuaa vuosikymmenten digitaalisen markkinoinnin kokemuksestamme.
Lähetä viesti
Tekijät
Antti Kärki
Lue lisää Antista
Riku Seppälä
CO-Founder | Digital Advisor
Vuonna 2006 Lordi voitti Euroviisut ja Riku aloitti digimarkkinoinnin sekä web-analytiikan parissa. Rikulla on noin 15 v kokemus asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksestä. Erityisosaaminen: Kasvun hakeminen asiakkaille, SEO, SEM, web-analytiikka.
Mika Mäki
CO-Founder | Senior Digital Advisor
Harri Kivi
CO-Founder | Senior Web Developer
Jonnet ei muista Photoshop 3.0:aa tai Frontpagea. Harri muistaa niiden lisäksi onneksi paljon muutakin; yli 15 vuoden kokemus nettiprojektien suunnittelusta ja toteutuksesta kuorrutettuna laajalla digiteknologioiden tuntemuksella. Erityisosaaminen: WordPress toteutukset ja räätälöinti (PHP/JS/CSS), tulkkaa tietokonekieltä ihmisille ja toisinpäin.
Ari Salonen
Senior Specialist, eCommerce & Digital Marketing
Heikki Niemi
Senior Web Designer
Heikillä on lähes vuosikymmenen kokemus erilaisten verkkosivujen ja selainpohjaisten sovellusten suunnittelusta. Erityisosaaminen: Käyttöliittymä-, ja visuaalinen suunnittelu sekä sivustojen toteutukset.
Ville Björklund
Digital Marketing Specialist
Lue Villen esittely
Tapio Pulkkinen
Client Growth Lead
Tapio on kokenut ammattilainen, jolla on laaja kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja verkkokaupoista. Myynnillisessä roolissa Tapio on työskennellyt niin kansainvälisien suuryritysten kuin pienempienkin yritysten parissa. Tärkeintä on ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja löytää keinot kasvun mahdollistamiseen. Erityisosaaminen: Verkkoliiketoiminnan kehittäminen ja tärkeimpänä kaikista- halu kuunnella asiakasta.
Sanna Lahtinen
Web Developer
Sanna on työskennellyt ohjelmistokehittäjänä verkkopalveluiden, -sivujen ja -kauppojen parissa. Erityisosaamiseen kuuluu räätälöityjen WordPress-pohjaisten ratkaisujen toteutus.
Emilia Lähdeviiki
Digital Marketing Specialist
Emilia on iloinen someguru. Digitaalinen markkinointi ja erityisesti sosiaalisen median mainonta ovat hänelle lähellä sydäntä. Emilia on kauppatieteiden maisteri, joka on hakenut markkinoinnin osaamistaan eri markkinointitoimistoista. Hän auttaa asiakkaita sosiaalisen median mainonnassa (Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter) sekä sosiaalisen median strategioissa.
Vili Lauri
Digital Marketing Specialist
Vili liittyi tiimimme suoraan Googlelta Barcelonasta, jossa hän toimi tilistrategina markkinointitoimistoille. Optimoituja Google Ads -tilejä on Vilille uralla kertynyt jo enemmän kuin Lionel Messille maaleja. Mukanaan Googlelta hän tuo uusimmat kikat ja toimivimmat käytännöt tuottavaan Google-mainontaan.
Erityisosaaminen: SEM, Shopping- ja Display-mainonta.
Markkinointipalveluiden toteuttajana tehtävänämme on tuottaa asiakkaalle mitattavaa hyötyä. Verkkosivuston toteuttajana ja mainonnan tekijänä olemme vastuussa asiakkaalle tuotetusta hyödystä ja tehdystä tuloksesta.
Työmme kriittisin arvioija olemme me itse. Jatkuva oman tekemisen ja asiakkaan tulosten mittaaminen ja kehittäminen tulee selkärangasta. Laaja-alaisen osaamisen ansiosta pystymme pitämään toteutukset kustannustehokkaina. Tarjoamme vain ratkaisuja, jotka ovat kokemuksemme perusteella asiakkaalle tuottavia.
Digiteamin synty
Digiteam perustettiin neljän samalla tavalla ajattelevan digimarkkinoinnin huippuosaajan toimesta, joiden osaaminen ja kokemus täydentävät toisiaan.
Konsultoinnin, korulauseiden ja käsien heiluttelun sijaan toteutamme intohimoamme tekemällä sen mistä puhumme. Hihat ylös ja kädet saveen.
Useiden vuosien ajan asiakkaiden rinnalla tehdyn, tuhansien sivustojen ja markkinointikampanjoiden mittaamisen, sekä kehittämisen jälkeen ajatusmaailmamme on vinksahtanut yllä mainittuun asentoon.
Puhumme sujuvasti suuryritysten markkinointijohdon, mainostoimistojen kuin pienyrittäjän kanssa, luomme yritykselle digistrategian ja ennen kaikkea, toteutamme sen tuloksekkaasti.
Pystymme optimoimaan myös pk-yrityksille tuottavia ratkaisuja kustannustehokkaasti. Kerro mitä haluat saada aikaiseksi ja kuinka suuri budjettisi on ja me kerromme, kuinka budjetillasi saadaan tuotettua yrityksellesi paras hyöty.
Ajatusmaailman tausta
Olemme työskennelleet useita vuosia asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksen parissa, jonka ainoa päämäärä oli liiketoiminnan tulosten parantaminen verkossa.
Asiakkainamme oli yrityksiä Suomen suurimmista, aina yhden hengen yrityksiin. Web-analytiikan avulla mittasimme, tutkimme ja neuvoimme asiakasta verkkopalveluiden ja digimarkkinoinnin kehityksessä.
Avullamme kehitettiin asiakkaiden sivustoja, verkkokauppoja, hakukonelöydettävyyttä, hakukonemainontaa, some-mainontaa, uutiskirjemainontaa, konversioita jne. Ja vain saavutettu tulos ratkaisi.
Verkkoliiketoiminnan kehittäjän pitää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, hallita web-analytiikka, ymmärtää verkkoteknologioita ja tietää kuinka kävijään vaikutetaan.
Idealistinen (digi)markkinointivisio
Työmme tulos ja asiakkaamme puhukoot puolestamme. Uskomme pyyteettömän ja laadukkaan työn merkitykseen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Toimintatapamme tuo meille jatkuvasti asiakkaita, mutta takaraivossamme kuiskuttelee pieni idealisti, joka toivoo mallimme pakottavan koko toimialan kehittymään vastuullisempaan ja avoimempaan suuntaan. Asiakkaat äänestäkööt kukkarollaan.