Strateginen kasvun kumppani
Lähetä viesti
Tekijät
Antti Kärki
Hyvää digimarkkinointia vuodesta 2003, mutta vuosi vuodelta huononevaa huumoria. Kaikki samassa paketissa! Erityisosaaminen: SEM, SEO, web-analytiikka, sivuston käytettävyys, konversio-optimointi, digimarkkinoinnin johtaminen, asioiden järkevöittäminen ja pilkun viilaus.
Lue lisää Antista
Riku Seppälä
CO-Founder | Digital Advisor
Vuonna 2006 Lordi voitti Euroviisut ja Riku aloitti digimarkkinoinnin sekä web-analytiikan parissa. Rikulla on noin 15 v kokemus asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksestä. Erityisosaaminen: Kasvun hakeminen asiakkaille, SEO, SEM, web-analytiikka.
Mika Mäki
CO-Founder | Senior Digital Advisor
Aikanaan Suomen luetuimmaksi mieheksi tituleeratulla Mikalla on lähes 15 vuoden käytännön kokemus hakukonemarkkinoinnista ja analytiikasta. Ohjelmistokouluttajan työt vaihtuivat v.2005 Googlemarkkinointiin alan pioneeriyrityksessä ja ovat laajentuneet analytiikkaan ja liiketoiminnan kehittämiseen. Erikoisalueena on analytiikka ja verkkoliiketoiminnan kehittäminen.
Harri Kivi
CO-Founder | Senior Web Developer
Lue Harrin esittely
Ari Salonen
Head of eCommerce
Kokenut verkkokauppias ja piinkova myyntimies. Tämän luonnehdinnan lisäksi Ari on myös erittäin mukava kaveri. Vuonna 2001 alkaneen verkkokauppiaan uran lisäksi Ari on osaamisellaan auttanut myös useita suomalaisia yrityksiä ja julkisen sektorin toimijoita menestymään paremmin verkossa. Erityisosaaminen: Verkkokaupan strategiat ja operatiivinen toiminta, myynnin kehittäminen, Facebook-mainonta, SEM ja web-analytiikka.
Lue Arin esittely
Tapio Pulkkinen
Client Growth Lead
Tapio on kokenut ammattilainen, jolla on laaja kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja verkkokaupoista. Myynnillisessä roolissa Tapio on työskennellyt niin kansainvälisien suuryritysten kuin pienempienkin yritysten parissa. Tärkeintä on ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja löytää keinot kasvun mahdollistamiseen. Erityisosaaminen: Verkkoliiketoiminnan kehittäminen ja tärkeimpänä kaikista- halu kuunnella asiakasta.
Sanna Lahtinen
Web Developer
Sanna on työskennellyt ohjelmistokehittäjänä verkkopalveluiden, -sivujen ja -kauppojen parissa. Erityisosaamiseen kuuluu räätälöityjen WordPress-pohjaisten ratkaisujen toteutus.
Timo Jaskari
Digital Marketing Specialist
Timo auttaa yrityksiä menestymään sosiaalisen median mainonnassa osana sometiimiä. Asiakasrajapinnassa monipuolisesti seilanneena Timo on nopea ongelmanratkaisija ja taitaa viestinnän myös loppuasiakkaille. Idearikkaan taktisten mainonnan ja muiden some-kampanjoiden optimoimisen lisäksi Timo on yrityksien apuna myös orgaanisessa tekemisessä ja kasvussa. Erityisosaaminen: sosiaalisen median mainonta ja kampanjointi, sisällöntuotanto, SEO
Minka Nevalainen
Junior Web Developer
Minka on tuore tekijä, jolla on palava halu päästä kehittymään alansa ammattilaiseksi. Verkkokehitysosaamisensa lisäksi hän tuo mukanaan erityiskiinnostusta ja huomiota saavutettavuutta kohtaan.
Essi Lehtimäki
Sisällöntuottaja
Essin erikoisalaa ovat viestintä ja sisältömarkkinointi, joissa hänelle tärkeää on mutkaton vuorovaikutus haastatteluissa sekä harkittu sisällöntuotanto. Kirjoittajana Essin työtä ohjaa aina strategian punainen lanka: tavoite, kohderyhmä ja asiakkaan äänensävyn tavoittaminen – hakukoneystävällisyyttä unohtamatta.
Pasi Virtakari
Art Director & graafinen suunnittelija
Pasi on järjestellyt pikseleitä kauniimpaan muotoon jo vuodesta 2013. Työpöydältä löytyvät tänä päivänä usein yritysilmeet ja verkkosivujen visuaalinen suunnittelu. Myös perinteisempi printtitekeminen onnistuu Pasilta, jonka tyyli ja ote työhön on suoraviivainen ja lempeän jämäkästi eteenpäin vievä.
Markkinointipalveluiden toteuttajana tehtävänämme on tuottaa asiakkaalle mitattavaa hyötyä. Verkkosivuston toteuttajana ja mainonnan tekijänä olemme vastuussa asiakkaalle tuotetusta hyödystä ja tehdystä tuloksesta.
Työmme kriittisin arvioija olemme me itse. Jatkuva oman tekemisen ja asiakkaan tulosten mittaaminen ja kehittäminen tulee selkärangasta. Laaja-alaisen osaamisen ansiosta pystymme pitämään toteutukset kustannustehokkaina. Tarjoamme vain ratkaisuja, jotka ovat kokemuksemme perusteella asiakkaalle tuottavia.
Digiteamin synty
Digiteam perustettiin neljän samalla tavalla ajattelevan digimarkkinoinnin huippuosaajan toimesta, joiden osaaminen ja kokemus täydentävät toisiaan.
Konsultoinnin, korulauseiden ja käsien heiluttelun sijaan toteutamme intohimoamme tekemällä sen mistä puhumme. Hihat ylös ja kädet saveen.
Useiden vuosien ajan asiakkaiden rinnalla tehdyn, tuhansien sivustojen ja markkinointikampanjoiden mittaamisen, sekä kehittämisen jälkeen ajatusmaailmamme on vinksahtanut yllä mainittuun asentoon.
Puhumme sujuvasti suuryritysten markkinointijohdon, mainostoimistojen kuin pienyrittäjän kanssa, luomme yritykselle digistrategian ja ennen kaikkea, toteutamme sen tuloksekkaasti.
Pystymme optimoimaan myös pk-yrityksille tuottavia ratkaisuja kustannustehokkaasti. Kerro mitä haluat saada aikaiseksi ja kuinka suuri budjettisi on ja me kerromme, kuinka budjetillasi saadaan tuotettua yrityksellesi paras hyöty.
Ajatusmaailman tausta
Olemme työskennelleet useita vuosia asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksen parissa, jonka ainoa päämäärä on liiketoiminnan tulosten parantaminen.
Asiakkainamme on yrityksiä Suomen suurimmista, aina yhden hengen yrityksiin. Web-analytiikan avulla mittaamme, tutkimme ja neuvomme asiakasta verkkopalveluiden ja digimarkkinoinnin kehityksessä. Avullamme kehitetään asiakkaiden sivustoja, verkkokauppoja, hakukonelöydettävyyttä, hakukonemainontaa, some-mainontaa, uutiskirjemainontaa, konversioita jne. Ja vain saavutettu tulos ratkaisee.
Verkkoliiketoiminnan kehittäjän pitää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, hallita web-analytiikka, ymmärtää verkkoteknologioita ja tietää kuinka kävijään vaikutetaan.
Idealistinen (digi)markkinointivisio
Työmme tulos ja asiakkaamme puhukoot puolestamme. Uskomme pyyteettömän ja laadukkaan työn merkitykseen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Toimintatapamme tuo meille jatkuvasti asiakkaita, mutta takaraivossamme kuiskuttelee pieni idealisti, joka toivoo mallimme pakottavan koko toimialan kehittymään vastuullisempaan ja avoimempaan suuntaan. Asiakkaat äänestäkööt kukkarollaan.