fbpx

Strateginen kasvun kumppani

Digiteam auttaa suomalaisia yrityksiä menestymään verkossa. Asiantuntijoillamme on hands-on kokemusta verkkoliiketoiminnan johtamisesta ja operatiivisesta toiminnasta jo yli 20 vuoden ajalta.

Ota yhteyttä

Lähetä viesti

Tekijät

Antti Kärki

CO-Founder | CEO

Hyvää digimarkkinointia vuodesta 2003, mutta vuosi vuodelta huononevaa huumoria. Kaikki samassa paketissa! Erityisosaaminen: SEM, SEO, web-analytiikka, sivuston käytettävyys, konversio-optimointi, digimarkkinoinnin johtaminen, asioiden järkevöittäminen ja pilkun viilaus.

Lue lisää Antista

Riku Seppälä

CO-Founder | Digital Advisor

Vuonna 2006 Lordi voitti Euroviisut ja Riku aloitti digimarkkinoinnin sekä web-analytiikan parissa. Rikulla on noin 15 v kokemus asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksestä. Erityisosaaminen: Kasvun hakeminen asiakkaille, SEO, SEM, web-analytiikka.

Lue Rikun esittely

Mika Mäki

CO-Founder | Senior Digital Advisor

Aikanaan Suomen luetuimmaksi mieheksi tituleeratulla Mikalla on lähes 15 vuoden käytännön kokemus hakukonemarkkinoinnista ja analytiikasta. Ohjelmistokouluttajan työt vaihtuivat v.2005 Googlemarkkinointiin alan pioneeriyrityksessä ja ovat laajentuneet analytiikkaan ja liiketoiminnan kehittämiseen. Erikoisalueena on analytiikka ja verkkoliiketoiminnan kehittäminen.

Lue Mikan esittely

Harri Kivi

CO-Founder | Senior Web Developer

Jonnet ei muista Photoshop 3.0:aa tai Frontpagea. Harri muistaa niiden lisäksi onneksi paljon muutakin; 20 vuoden kokemus nettiprojektien suunnittelusta ja toteutuksesta kuorrutettuna laajalla digiteknologioiden tuntemuksella. Erityisosaaminen: Vaativat räätälöidyt WordPress- ja WooCommerce-toteutukset, tulkkaa tietokonekieltä ihmisille ja toisinpäin.

Lue Harrin esittely

Ari Salonen

Head of eCommerce

Kokenut verkkokauppias ja piinkova myyntimies. Tämän luonnehdinnan lisäksi Ari on myös erittäin mukava kaveri. Vuonna 2001 alkaneen verkkokauppiaan uran lisäksi Ari on osaamisellaan auttanut myös useita suomalaisia yrityksiä ja julkisen sektorin toimijoita menestymään paremmin verkossa. Erityisosaaminen: Verkkokaupan strategiat ja operatiivinen toiminta, myynnin kehittäminen, Facebook-mainonta, SEM ja web-analytiikka.

Lue Arin esittely

Tapio Pulkkinen

Client Growth Lead

Tapio on kokenut ammattilainen, jolla on laaja kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja verkkokaupoista. Myynnillisessä roolissa Tapio on työskennellyt niin kansainvälisien suuryritysten kuin pienempienkin yritysten parissa. Tärkeintä on ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja löytää keinot kasvun mahdollistamiseen. Erityisosaaminen: Verkkoliiketoiminnan kehittäminen ja tärkeimpänä kaikista- halu kuunnella asiakasta.

Lue Tapion esittely

Sanna Lahtinen

Web Developer

Sanna on työskennellyt ohjelmistokehittäjänä verkkopalveluiden, -sivujen ja -kauppojen parissa. Erityisosaamiseen kuuluu räätälöityjen WordPress-pohjaisten ratkaisujen toteutus.

Timo Jaskari

Digital Marketing Specialist

Timo auttaa yrityksiä menestymään sosiaalisen median mainonnassa osana sometiimiä. Asiakasrajapinnassa monipuolisesti seilanneena Timo on nopea ongelmanratkaisija ja taitaa viestinnän myös loppuasiakkaille. Idearikkaan taktisten mainonnan ja muiden some-kampanjoiden optimoimisen lisäksi Timo on yrityksien apuna myös orgaanisessa tekemisessä ja kasvussa. Erityisosaaminen: sosiaalisen median mainonta ja kampanjointi, sisällöntuotanto, SEO

Lue Timon esittely

Minka Laasonen

Junior Web Developer

Minka on tuore tekijä, jolla on palava halu päästä kehittymään alansa ammattilaiseksi. Verkkokehitysosaamisensa lisäksi hän tuo mukanaan erityiskiinnostusta ja huomiota saavutettavuutta kohtaan.

Essi Lehtimäki

Sisällöntuottaja

Essin erikoisalaa ovat viestintä ja sisältömarkkinointi, joissa hänelle tärkeää on mutkaton vuorovaikutus haastatteluissa sekä harkittu sisällöntuotanto. Kirjoittajana Essin työtä ohjaa aina strategian punainen lanka: tavoite, kohderyhmä ja asiakkaan äänensävyn tavoittaminen – hakukoneystävällisyyttä unohtamatta.

Pasi Virtakari

Art Director & graafinen suunnittelija

Pasi on järjestellyt pikseleitä kauniimpaan muotoon jo vuodesta 2013. Työpöydältä löytyvät tänä päivänä usein yritysilmeet ja verkkosivujen visuaalinen suunnittelu. Myös perinteisempi printtitekeminen onnistuu Pasilta, jonka tyyli ja ote työhön on suoraviivainen ja lempeän jämäkästi eteenpäin vievä.

Markkinointipalveluiden toteuttajana tehtävänämme on tuottaa asiakkaalle mitattavaa hyötyä. Verkkosivuston toteuttajana ja mainonnan tekijänä olemme vastuussa asiakkaalle tuotetusta hyödystä ja tehdystä tuloksesta.

Työmme kriittisin arvioija olemme me itse. Jatkuva oman tekemisen ja asiakkaan tulosten mittaaminen ja kehittäminen tulee selkärangasta. Laaja-alaisen osaamisen ansiosta pystymme pitämään toteutukset kustannustehokkaina. Tarjoamme vain ratkaisuja, jotka ovat kokemuksemme perusteella asiakkaalle tuottavia.

Digiteamin synty

Digiteam perustettiin neljän samalla tavalla ajattelevan digimarkkinoinnin huippuosaajan toimesta, joiden osaaminen ja kokemus täydentävät toisiaan.

Konsultoinnin, korulauseiden ja käsien heiluttelun sijaan toteutamme intohimoamme tekemällä sen mistä puhumme. Hihat ylös ja kädet saveen.

Useiden vuosien ajan asiakkaiden rinnalla tehdyn, tuhansien sivustojen ja markkinointikampanjoiden mittaamisen, sekä kehittämisen jälkeen ajatusmaailmamme on vinksahtanut yllä mainittuun asentoon.

Puhumme sujuvasti suuryritysten markkinointijohdon, mainostoimistojen kuin pienyrittäjän kanssa, luomme yritykselle digistrategian ja ennen kaikkea, toteutamme sen tuloksekkaasti.

Pystymme optimoimaan myös pk-yrityksille tuottavia ratkaisuja kustannustehokkaasti. Kerro mitä haluat saada aikaiseksi ja kuinka suuri budjettisi on ja me kerromme, kuinka budjetillasi saadaan tuotettua yrityksellesi paras hyöty.

Ajatusmaailman tausta

Olemme työskennelleet useita vuosia asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksen parissa, jonka ainoa päämäärä on liiketoiminnan tulosten parantaminen.

Asiakkainamme on yrityksiä Suomen suurimmista, aina yhden hengen yrityksiin. Web-analytiikan avulla mittaamme, tutkimme ja neuvomme asiakasta verkkopalveluiden ja digimarkkinoinnin kehityksessä. Avullamme kehitetään asiakkaiden sivustoja, verkkokauppoja, hakukonelöydettävyyttä, hakukonemainontaa, some-mainontaa, uutiskirjemainontaa, konversioita jne. Ja vain saavutettu tulos ratkaisee.

Verkkoliiketoiminnan kehittäjän pitää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, hallita web-analytiikka, ymmärtää verkkoteknologioita ja tietää kuinka kävijään vaikutetaan.

Idealistinen (digi)markkinointi­visio

Työmme tulos ja asiakkaamme puhukoot puolestamme. Uskomme pyyteettömän ja laadukkaan työn merkitykseen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Toimintatapamme tuo meille jatkuvasti asiakkaita, mutta takaraivossamme kuiskuttelee pieni idealisti, joka toivoo mallimme pakottavan koko toimialan kehittymään vastuullisempaan ja avoimempaan suuntaan. Asiakkaat äänestäkööt kukkarollaan.