Digi­team tekee sen paremmin

Digiteam erottautuu asenteella ja osaamisella, joka kumpuaa vuosikymmenten digitaalisen markkinoinnin kokemuksestamme.

Ota yhteyttä

Lähetä viesti

Tekijät

Antti Kärki

CO-Founder | CEO

Hyvää digimarkkinointia vuodesta 2003, mutta vuosi vuodelta huononevaa huumoria. Kaikki samassa paketissa! Erityisosaaminen: SEM, SEO, web-analytiikka, sivuston käytettävyys, konversio-optimointi, digimarkkinoinnin johtaminen, asioiden järkevöittäminen ja pilkun viilaus.

Lue lisää Antista

Riku Seppälä

CO-Founder | Digital Advisor

Vuonna 2006 Lordi voitti Euroviisut ja Riku aloitti digimarkkinoinnin sekä web-analytiikan parissa. Rikulla on yli 10 v kokemus asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksestä. Erityisosaaminen: Facebook-mainonta, SEO, SEM, web-analytiikka.

Mika Mäki

CO-Founder | Senior Digital Advisor

Aikanaan Suomen luetuimmaksi mieheksi tituleeratulla Mikalla on lähes 15 vuoden käytännön kokemus hakukonemarkkinoinnista ja analytiikasta. Ohjelmistokouluttajan työt vaihtuivat v.2005 Googlemarkkinointiin alan pioneeriyrityksessä ja ovat laajentuneet analytiikkaan ja liiketoiminnan kehittämiseen. Erikoisalueena on analytiikka ja verkkoliiketoiminnan kehittäminen.

Harri Kivi

CO-Founder | Senior Web Developer

Jonnet ei muista Photoshop 3.0:aa tai Frontpagea. Harri muistaa niiden lisäksi onneksi paljon muutakin; yli 15 vuoden kokemus nettiprojektien suunnittelusta ja toteutuksesta kuorrutettuna laajalla digiteknologioiden tuntemuksella. Erityisosaaminen: WordPress toteutukset ja räätälöinti (PHP/JS/CSS), tulkkaa tietokonekieltä ihmisille ja toisinpäin.

Ari Salonen

Senior Specialist, eCommerce & Digital Marketing

Kokenut verkkokauppias ja piinkova myyntimies. Tämän luonnehdinnan lisäksi Ari on myös erittäin mukava kaveri. Vuonna 2001 alkaneen verkkokauppiaan uran lisäksi Ari on osaamisellaan auttanut myös useita suomalaisia yrityksiä ja julkisen sektorin toimijoita menestymään paremmin verkossa. Erityisosaaminen: Verkkokaupan strategiat ja operatiivinen toiminta, myynnin kehittäminen, Facebook-mainonta, SEM ja web-analytiikka.

Heikki Niemi

Senior Web Designer

Heikki viilaa pikselit ja vektorit kuntoon. Lähes kymmenen vuoden kokemus erilaisten verkkosivujen ja selainpohjaisten sovellusten suunnittelusta. Erityisosaaminen: Käyttöliittymä-, ja visuaalinen suunnittelu sekä sivustojen toteutukset.

Ville Björklund

Digital Marketing Specialist

Ville on hankkinut kannuksensa Maltalla hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon työtehtävissä. Nykyään Ville on laajentanut osaamistaan myös hakukonemarkkinoinnin puolelle palvellakseen asiakkaitaan yhä kattavammin.

Ville nauttii työskentelemisestä hyvin erilaisten asiakkuuksien parissa ja uskoo, että paras lopputulos saavutetaan aina asiakkaan kanssa tapahtuvan tiiviin yhteistyön tuloksena. Erityisosaaminen: Hakukoneoptimointi ja erityisesti sisältöihin liittyvä optimointi.

Markkinointipalveluiden toteuttajana tehtävänämme on tuottaa asiakkaalle mitattavaa hyötyä. Verkkosivuston toteuttajana ja mainonnan tekijänä olemme vastuussa asiakkaalle tuotetusta hyödystä ja tehdystä tuloksesta.

Työmme kriittisin arvioija olemme me itse. Jatkuva oman tekemisen ja asiakkaan tulosten mittaaminen ja kehittäminen tulee selkärangasta. Laaja-alaisen osaamisen ansiosta pystymme pitämään toteutukset kustannustehokkaina. Tarjoamme vain ratkaisuja, jotka ovat kokemuksemme perusteella asiakkaalle tuottavia.

Digiteamin synty

Digiteam perustettiin neljän samalla tavalla ajattelevan digimarkkinoinnin huippuosaajan toimesta, joiden osaaminen ja kokemus täydentävät toisiaan.

Konsultoinnin, korulauseiden ja käsien heiluttelun sijaan toteutamme intohimoamme tekemällä sen mistä puhumme. Hihat ylös ja kädet saveen.

Useiden vuosien ajan asiakkaiden rinnalla tehdyn, tuhansien sivustojen ja markkinointikampanjoiden mittaamisen, sekä kehittämisen jälkeen ajatusmaailmamme on vinksahtanut yllä mainittuun asentoon.

Puhumme sujuvasti suuryritysten markkinointijohdon, mainostoimistojen kuin pienyrittäjän kanssa, luomme yritykselle digistrategian ja ennen kaikkea, toteutamme sen tuloksekkaasti.

Pystymme optimoimaan myös pk-yrityksille tuottavia ratkaisuja kustannustehokkaasti. Kerro mitä haluat saada aikaiseksi ja kuinka suuri budjettisi on ja me kerromme, kuinka budjetillasi saadaan tuotettua yrityksellesi paras hyöty.

Ajatusmaailman tausta

Olemme työskennelleet useita vuosia asiakkaiden verkkoliiketoiminnan kehityksen parissa, jonka ainoa päämäärä oli liiketoiminnan tulosten parantaminen verkossa.

Asiakkainamme oli yrityksiä Suomen suurimmista, aina yhden hengen yrityksiin. Web-analytiikan avulla mittasimme, tutkimme ja neuvoimme asiakasta verkkopalveluiden ja digimarkkinoinnin kehityksessä.
Avullamme kehitettiin asiakkaiden sivustoja, verkkokauppoja, hakukonelöydettävyyttä, hakukonemainontaa, some-mainontaa, uutiskirjemainontaa, konversioita jne. Ja vain saavutettu tulos ratkaisi.

Verkkoliiketoiminnan kehittäjän pitää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, hallita web-analytiikka, ymmärtää verkkoteknologioita ja tietää kuinka kävijään vaikutetaan.

Idealistinen (digi)markkinointivisio

Työmme tulos ja asiakkaamme puhukoot puolestamme. Uskomme pyyteettömän ja laadukkaan työn merkitykseen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Toimintatapamme tuo meille jatkuvasti asiakkaita, mutta takaraivossamme kuiskuttelee pieni idealisti, joka toivoo mallimme pakottavan koko toimialan kehittymään vastuullisempaan ja avoimempaan suuntaan. Asiakkaat äänestäkööt kukkarollaan.