
Henkilöesittely – Tapio Pulkkinen
Liityin Digiteamin mahtavaan porukkaan syksyllä 2020 aloittaen työt myynnillisessä roolissa. Keskityn työssäni auttamaan yrityksiä löytämään oikeat keinot digitaalisen liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseksi oli se sitten näkyvyyttä hakukoneissa, uudet verkkosivut tai verkkokauppa. Tärkeää on löytää jokaiselle yritykselle hyvät tavoitteita tukevat ratkaisut.
Olen työskennellyt digitaalisen markkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan parissa jo yli vuosikymmenen aina uutta oppien ja asiakkaiden tarpeita kuunnellen. Aikaisemmin työskentelin isossa pörssiyhtiössä auttaen yrityksiä digitaalisen markkinoinnin tavoitteiden saavuttamisessa sekä verkkokauppahankkeissa.
Pyrin aina kehittämään itseäni ja oppimaan uusia asioita. Tällä hetkellä työn ohella viimeistelen ylemmän ammattikorkeakoulun strategisen johtamisen opintoja. Näistä opeista strategisessa johtamisessa ja palvelumuotoilusta on jatkossa varmasti hyötyä niin Digiteamille kuin meidän asiakkaillemmekin.
Mistä nautin eniten työssäni
Nautin työssäni eniten siitä, kun asiakkaalle on löydetty oikeat ratkaisut tavoitteiden saavuttamiseksi ja tulosta syntyy. Se on aika upeaa, kun huomataan, että meidän tuottamat mainonnan ratkaisut tai verkkosivut lisäävät asiakkaan myyntiä ja esimerkiksi uusia työpaikkoja on pystytty mahdollistamaan asiakkaille. Se on aika merkityksellistä!
Mitä teen vapaa-ajallani
Olen innostunut tenniksen pelaamisesta ja padel on myös hauskaa. Nautin myös valokuvaamisesta ja totta kai tärkeimpänä on yhteinen aika omien lasten kanssa.
Mikä Digiteamissa on parasta
Digiteamissa on parasta mahtavat kollegat ja hyvän kulttuurin aikaansaama mukava työilmapiiri. Jokainen pääsee myös halutessaan vaikuttamaan ja saa oman äänensä kuuluville. Liikumme myös yhdessä säännöllisesti harrastaen eri urheilulajeja.
Erikoisosaamisalueesi
Erikoisosaamiseni on asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen ja hyvän asiakaskokemuksen tuottaminen. Pyrin siihen, että jokaisessa kohtaamisessa asiakas kokee saavansa tapaamisesta lisäarvoa. Tiedän, että asiakkaiden aika on kallisarvoista, joten aika tulee käyttää viisaasti.