Case Liukuovitukku verkkokaupan markkinointi:
Digitaalinen markkinointi kasvattaa Liukuovitukun verkkokaupan myyntiä


Haaste

Menetämmekö myyntiä jatkuvasti ja kuinka paljon? Tämä oli kysymys, joka vaivasi Liukuovitukun Aleksis Erikiven mieltä.

Itse tehdyn markkinoinnin kautta tuli kyllä verkkokauppaan myyntiä, mutta takaraivossa oli koko ajan ajatus, että tämän voisi tehdä tuloksellisemmin. Google Ads-mainontaan panostetut eurot eivät tuntuneet tuottavan tarpeeksi, jotain piti tehdä.

Menetämmekö myyntiä jatkuvasti?

Ratkaisu

Liukuovitukku valitsi Digiteamin Google Ads-mainonnan ja Facebook-mainonnan kumppaniksi kasvattamaan liukuovitukku.fi verkkokaupan myyntiä ja markkinointia.

Digiteam hoitaa Liukuovitukun hakukonemainontaa sekä Facebook-mainontaa viikkotasoisella optimointi-ja iterointisyklillä.

Jatkuva tekeminen auttaa nopeasti reagoimaan markkinassa tapahtuviin muutoksiin ja syventää Digiteamin ja Liukuovitukun yhteistyötä.

Mainoskampanjoihin, budjetointiin, mainosteksteihin ja avainsanastoon tehdään jatkuvasti muutoksia ja optimoidaan sitä tuottamaan enemmän myyntiä.

Muutoksissa hyödynnetään asiakkaan Google Analytics web-analytiikka dataa, josta haetaan tietoa verkkokaupan kävijöistä, käytöstä ja tuloksista.

Ilman jatkuvaa datan päältä toteutettavaa optimointia, ei mainonnasta saataisi kunnolla tehoja irti kasvun saavuttamiseksi.

Asiakkaan kommentit

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään palveluun. Tuloksia saatiin jo heti ensimmäisestä kuukaudesta lähtien”

Aleksis Erikivi
Toimitusjohtaja, Päivän peili