Case Kattokeskus:
Digiteam auttoi Kattokeskusta kasvattamaan verkkosivujen kautta tulevien liidien määrää yli 200%
Haaste
Hakukoneiden kautta tuleva liikenne on Kattokeskukselle yksi tärkeimmistä asiakashankintakanavista. Aiemmin toteutettu Google Ads-mainonta ei tuonut tarpeeksi tuloksia ja tavoitteena oli löytää ketterä kumppani vastamaan maksullisen hakusanamainonnan ja web-analytiikan kehittämisestä.
Heti yritykseen tultuaan Kattokeskuksen markkinointipäällikkkö kilpailutti uuden Google Ads -kumppanin. Haussa oli hakukonemarkkinointia tuloksellisesti ja joustavasti tekevä kumppani, joka pystyisi viemään Kattokeskuksen digimarkkinointia eteenpäin.
Valinta kohdistui Digiteamiiin, joka pystyi tarjoamaan juuri oikean palveluvalikoiman asiakkaan tarpeisiin nähden. Lisäksi Kattokeskuksen ja Digiteamin yhteistyölle asetettiin heti alusta saakka selkeät, mitattavat tavoitteet, joiden avulla yhteistyön tuloksia on helppo mitata.
Tuloksia yhteistyöstä
Ratkaisu / Yhteistyön osa-alueet
- jatkuva Google Ads-mainonnan kehittäminen
- laskeutumissivujen luonti
- aktiivinen testaaminen mm. Googlen koneoppimisen avulla
- hakukoneoptimoinnin konsultointi
- Facebook-mainonnan konsultointi
- web-analytiikka
- säännölliset face-to-face kk-tapaamiset
- läpinäkyvä tulosten ja muutosten raportointi
Kattokeskus on vuonna 1997 perustettu perheyritys, joka on vuosien myötä kasvanut 180 henkeä työllistäväksi ja kuudessa toimipisteessä toimivaksi joukkueeksi. Kattokeskus on toteuttanut yli 10 000 kattoremonttia perustamisestaan lähtien. Kattokeskuksen juuret ovat perinteisissä suomalaisissa timpurin ja peltisepän taidoissa, jotka tänä päivänä yhdistyvät moderneihin työskentelytapoihin, korkean laadun vaalimiseen sekä alan uusien innovaatioiden hyödyntämiseen asiakkaiden parhaaksi.
Digiteam on 9 hengen digitaalisen markkinoinnin asiantuntijayritys, joka vie asiakkaidensa digimarkkinointia datavetoisesti eteenpäin. Kehitämme noin 80 suomalaisen PK-yrityksen myyntiä ja markkinointia proaktiivisella otteella. Yhteistyömallimme tavoitteena on myös lisätä asiakkaan henkilöstön osaamista ja ymmärrystä digimarkkinoinnista sekä verkkoliiketoiminnan kehittämisestä.
Digiteamin asiakkaita ovat mm. A.Vogel, AINA Keittiöt, Cloudia, Hexaplan, Kattokeskus, Picote ja Vaimo Finland.