Case Tampereen Viherakennus Oy:
Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus
Tampereen Viherrakennus on voimakkaasti kehittyvä, vuonna 2015 perustettu alansa parhaimmistoon kuuluva viheralan yritys. Yrityksen asiakkaita ovat omakoti- ja kesämökkitaloudet, taloyhtiöt, isännöintitoimistot, kunnat ja kaupungit sekä rakennusliikkeet.
Kovaa kasvua
Tampereen Viherrakennus on kasvanut muutaman hengen ja muutaman sadantuhannen liikevaihdon yrityksestä yli kahdenkymmenen työntekijän yritykseksi, joka vuonna 2020 vaihtoi jo yli 1,4 miljoonaa euroa. Yrityksen toiminta on laajentunut myös Hämeenlinnaan.
Kasvun tukijalkoina ovat olleet laadukas työn jälki ja laadukas asiakassuhteiden hoitaminen, mutta yhtä lailla vahva digimarkkinoinnin kivijalka, jota on kehitetty ja rakennettu yhteistyössä Digiteamin kanssa.
Kohti verkkosivuston uudistusta
Pienestä sympaattisesta firmasta on tullut isoja, vaativia piha- ja ulkoalueiden projekteja toteuttava viherurakoitsija. Yrityksen kasvaessa vanha hyvin palvellut sivusto tuli tiensä päähän. Halusimme verkkosivuston kuvaavan paremmin osaamistamme ja yrityksemme nykyistä toimintaa. Erityisen tärkeää oli se, että sisällöt ja ulkoasu lähettäisivät oikean viestin julkisen sektorin organisaatioille ja yrityksille, jotka ovat tärkeässä roolissa yrityksen nykytoiminnassa.
Kilpailutimme sivustopalveluiden tarjoajat. Vaikka Digiteamin hinta ei suinkaan ollut edullisin, tiesimme itsekin asiantuntijapalveluita myyvänä yrityksenä, että tässä kohtaa osaamisesta kannattaa maksaa.
Näyttävyyttä ja myyntiä
Uudistettu sivusto tuo yrityksestä ammattimaisen ja osaavan kuvan. Myyntiä ei ole tässä yhteydessä unohdettu, vaan samalla on pyritty varmistamaan, että sisällöt ohjaavat kävijää tarvelähtöisesti kohti yhteydenottoa. Sivuston konversioprosentissa ja konversioiden määrissä onkin tapahtunut merkittävää kasvua.