Digit Edu

Sosiaalisen median koulutus

Parhaat käytännöt yrityksen some-kanavien hyödyntämiseen

Opi käyttämään sosiaalisen median mainostyökaluja ja toteuttamaan mainoskampanjoita oikeille kohderyhmille. Räätälöity sosiaalisen median koulutus toteutetaan siten, että saat juuri tarvitsemasi ratkaisut ongelmakohtiin.

Tavoitatteko oikeat yleisöt sosiaalisessa mediassa? Toimivatko mainokset oikeasti? Miten niitä voi mitata, mitä voisi parantaa?

  • Halutaan varmistaa että mainosbudjetti käytetään oikein
  • Uuden tuotteen, palvelun tai vaikka toimipisteen markkinointi
  • Uuden kohderyhmän tavoittaminen
  • Oman osaamisen kehittäminen

Lisätietoa koulutuksesta

Koulutuksen aiheet valikoidaan yrityksen tavoitteiden ja toivottujen kanavien mukaisesti. Liiketoiminnan taustat, kohderyhmät ja käytössä olevat resurssit huomioidaan koulutusten sisällössä. Yleisiä aiheita ovat:

  • Mainosten suunnittelu ja toteutus
  • Mainostyökalujen käyttö (esim. Business Manager
  • Toimivat julkaisut (tekstit ja kuvat)
  • Kohdistamismahdollisuudet ja mainontastrategiat
  • Orgaaniset julkaisut vs. maksettu mainonta, esim. LinkedIn Ads ja Facebook Ads – mitä pitäisi ottaa huomioon

Koulutuksen jälkeen:

  • Hyödynnät someviestintää monipuolisesti liiketoiminnassasi
  • Osaat käyttää eri sosiaalisen median kanavien työkaluja
  • Tiedät uusimmat ja tehokkaimmat vinkit somemainonnan tulokselliseen tekemiseen
  • Sovellat ammattilaisen näkemystä ja yksilöllisiä suosituksia yrityksesi somen kehittämiseen

Orgaaninen somemarkkinointi – Facebook/Instagram

  • Kanavien perustoiminta ja ominaisuudet
  • Esimerkki Biosta (Informatiivinen ja houkutteleva yritysesittely)
  • Sisällöntuotanto lyhyesti
  • Avainsanojen ja hashtagien käyttö
  • Mitä algoritmit suosivat?

Maksettu mainonta – Facebook

  • Perusasetukset
  • Mainontatyökalun toiminnallisuudet
  • Kampanjoiden ja mainosten luominen
  • Esimerkkejä

Kouluttajana toimii

Timo Jaskari

Timon sosiaalisen median koulutuksissa asiat käydään läpi perehtymällä tilanteeseen tarvittavalla syvyydellä koulutettavien lähtötasot huomioiden ja tuoden konkreettista apua. Koulutuksissa käytetään käytännön esimerkkejä, ja koulutuksessa pääsee halutessaan tekemään itse ammattilaisen ohjaamana, sillä tekemällä oppii. Koulutusta edeltävä auditointi auttaa ongelmakohtien havainnoinnissa ja koulutuksen jälkeen osallistujien näkemys ja osaaminen sosiaalisen median markkinoinnista laajenee.

Asiakkaitamme

Kasvata yrityksesi osaamista räätälöidyillä koulutuksilla

Tutustu digimainonnan palveluihin.

Google Ads-koulutus

Digit Edu

GA4-koulutus

Digit Edu

SEO-koulutus

Kasvatetaan osaamista, yrityksesi arvokkainta pääoma

Soita, laita sähköpostia tai jätä yhteydenottopyyntö – innostumme varmasti myös sinun kasvusi tavoitteista.

Tapio Pulkkinen