Oikeat valinnat
digimarkkinoinnissa johtavat oikeisiin tuloksiin
Digimarkkinoinnin ensisijainen tavoite on muuntaa investoidut eurot lisäeuroiksi. Digimarkkinoinnilla voidaan kasvattaa myös tunnettuutta ja muokata mielikuvia, mutta pitkällä aikavälillä sen tulisi tehdä tulosta, eli näkyä viivan alla kasvuna.
Jotta saat digimarkkinoinnilla tuloksia, varmista seuraavat osa-alueet:
Jos jo nyt jokin sisälläsi heräsi ja kaipaat näkemystä oman digimarkkinointisi kehittämiseksi, jätä meille yhteydenottopyyntö
Tapio Pulkkinen
Kasvun taustalla ovat Oikeat (digi)markkinointivalinnat
Tiedostamme, että oikean kasvun tekeminen villissä digimarkkinoinnin kanavaviidakossa on vähintäänkin haastavaa.
Koska tiedostamme haasteen, olemme kehittäneet siihen myös ratkaisun. Markkinoinnin kokonaisuuden hahmottamista ja käytännön tekemistä kutsumme Oikeat- markkinointimalliksi.
Oikeat markkinointimalli
Oikeat-markkinointimalli on vuosien näkemyksemme pohjalta toteutettu helposti ymmärrettävä toimintatapa, jonka avulla digimarkkinoinnin kirjava kenttä yksinkertaistuu.
Oikeat kohdennukset
Oikeiden kohdennuksien avulla tavoitamme kohderyhmäsi ja kuka digimarkkinointiasi näkee.
Oikeat sisällöt
Oikeiden sisältöjen avulla määrittelemme, mitkä viestit puhuttelvat parhaiten eri kohderyhmiä.
Oikeat mediat
Pirstaloituneessa mediakentässä Oikeat mediavalinnat ovat avainasemassa oikeiden kohderyhmien tavoittamisessa.
Oikeat ajankohdat
Digimarkkinoinnin tulisi olla jatkuvaa, mutta voimme tarttua sesonkeihin ja vaikuttaa markkinoinnin vuosikelloihin.
Oikeat toimenpiteet
Älä jätä digimarkkinointiasi oman onnensa nojaan. Määrittelemme oikeat kehitystoimenpiteet oikean tuloksen varmistamiseksi
Hyvä digimarkkinointi, parempi tulos
Helpota arkeasi ja ajankäyttöäsi yhdistämällä digitaalisen markkinoinnin tärkeimmät kanavat yhdeksi kokonaisuudeksi:
= saat enemmän tuloksia
Asiakkaitamme
Intohimoamme digitaaliseen markkinointiin on toteutettu yhdessä seuraavien yritysten kanssa:
Sanoista markkinointitekoihin
Tuntuuko, että aikasi menee kumppaneiden digiraporttien lukemiseen sekä peräpeiliin katsomiseen, etkä saa näkemystä liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittämiseen?
→ Kerro vähän lisää ja tarjoamme maksuttoman konsultoinnin, kevyen analyysin digitaalisesta näkyvyydestäsi sekä pari varmaa kehitysehdotusta.
Täytä lomake tai ole suoraan yhteydessä Tapioon ja pääset asioissa eteenpäin saman tien.