Valokuvaus

Vahvista viestiäsi visuaalisesti

Hyvät valokuvat vahvistavat haluamaasi mielikuvaa ja voivat tarjota tärkeää tietoa asiakkaallesi.

Valokuvat sivustolle ja markkinointiin

Toteutamme valokuvauksen niin, että kuvat vastaavat ensisijaiseen käyttötarkoitukseen ja ovat yritysilmeesi mukaisia. Kuvauksessa huomioidaan myös kuvien monipuolinen käytettävyys muissa yhteyksissä, kuten verkkosivustolla, mainonnassa ja somessa
Verkossa käytetään runsaasti erilaisia kuvaformaatteja ja on tärkeää, että kuvat voidaan rajata ja skaalata webbikäyttöön, sivustolle, bannereihin ja somekanaviin.

Yrityskuvien merkitys

Valokuva on suurin yksittäinen tunnelman luoja visuaalisuuden kannalta ja siksi niihin kannattaa panostaa. Hyvillä kuvilla voidaan pelastaa paljon, kun taas heikoilla kuvilla voidaan pilata paraskin visuaalinen toteutus.

  • Brändikuvissa ja sivustolla kannattaa varmistaa, että valokuvien tyylissä säilyy yhtenäisyys. Jos valokuvia hankitaan esim. sivustouudistuksen yhteydessä, olisi hyvä huomioida myös mainonnan kuvamateriaalit, jotta mainonta ja sivusto puhuvat samaa kieltä.
  • Valokuvat vanhenevat, kun henkilöt vaihtuvat tai kuvissa esiintyvä teknologia vanhenee. Kuvia on hyvä ottaa säännöllisesti lisää, jotta ne pysyvät ajanmukaisina.
  • Vaikka kuvien tyylin yhteneväisyys on tärkeää, voidaan siitäkin poiketa. Tilannekuvat ja valokuvat tapahtumista, sekä some ovat asia erikseen. 
  • Kuvien määrä sivustolla: Perussivustolla valokuvia on yleensä 1-3 kpl/sivu. Kun tämän kertoo sivujen määrällä, päästään lähelle minimiä. Kuvien määrän tarve vaihtelee toimialoittain ja sivuston tavoitteiden mukaan.
  • Valokuvien määrä markkinoinnissa: Lähes kaikissa digimarkkinoinnin medioissa käytetään nykyään visuaalisia elementtejä, kuvia ja videoita. Mainonta on luonteeltaan jatkuvaa, joten viestien ja aiheiden vaihtuessa pitäisi kuvia myös vaihtaa.

Asiakkaitamme

Kysy lisää palveluistamme

Soita, laita sähköpostia tai jätä yhteydenottopyyntö – innostumme varmasti myös sinun kasvusi tavoitteista.

Tapio Pulkkinen