Digit Marketing

Display-mainonta

Kasvata tietoisuutta ja luo kysyntää valtamedioissa

Digitaalisilla video- ja kuvamainoksilla tavoitat asiakkaasi tarkkaan valikoiduilla näköalapaikoilla sekä laadukkaissa valtamedioissa. Näkyvä mainonta iskee sekä kuluttajiin, että yrityspäättäjiin.

Onnistumme display-mainonnassa

Suunnittelemme mediat ja sisällöt, joissa asiakas tunnistaa tarpeen ja innostuu ratkaisusta

Käyttäytymiseen perustuvat kohdennukset, demografiatiedot, huolella valikoidut mediat ja näkyvyys tarkkaan määritetylle toimialalle nostaa brändin arvoa ja tunnettavuutta sekä tuo liikennettä ja kauppaa.

Mittaamme tarkasti ja reagoimme nopeasti kun kysyntä sekä tietoisuus kasvavat

Display-mainonnalla voidaan kasvattaa tuotteen tai palvelun tietoisuutta ja luoda kysyntää. Suunnitelmassa on hyvä olla valmiina jo seuraavat askeleet mittareiden täytyttyä.

Lue lisää aiheesta – Miten Displaymainonta toimii

Display-mainonta on erinomainen tapa lisätä tietoisuutta ja vahvistaa brändin tunnettuutta, markkinoida uutta tuotetta tai palvelua sekä toteuttaa taktinen kampanja ajankohtaiselle tarjoukselle. Sillä voidaan myös luoda täysin uutta kysyntää kasvavan tietoisuuden myötä.

Valjastettuna uudelleenmarkkinoinnin kanavaksi, se toimii erinomaisesti muistuttavana mainontana, ohjaten potentiaalisia ja nykyisiä asiakkaita aktivoitumaan oston tai lisämyynnin suhteen.

Display-mainontaa voidaan toteuttaa sekä paikallisesti että valtakunnallisesti. Lisäksi kohderyhmää voidaan profiloida niin demografisten kuin kiinnostuksen kohteiden osalta, jolloin mainonnalla tavoitetaan tarkasti ja kustannustehokkaasti potentiaalista ostajakuntaa.

  • Yritystäsi ei vielä tunneta ja haluat, että yrityksesi nimi on silloin mielessä, kun alan palveluita tai tuotteita ollaan hankkimassa. Hyviä hetkiä ovat mm. uuden tuotteen tai palvelun lanseeraus, ajankohtaisista tapahtumista, esim. messuista tiedottaminen. Käytännössä tilanteet, joissa halutaan saavuttaa kohdennetusti suuri yleisö.
  • Display-mainonta on visuaalinen tapa mainostaa ja tästä syystä se soveltuu aloille, jossa visuaalisuus tai mielikuva on tärkeä. Esim. matkailu- ja elämyspalvelut, sisustaminen, piha- ja puutarhatuotteet jne.
  • Tarjouksista, ajankohtaisista kampanjoista ja eduista tiedottaminen, esim. sesonkien yhteydessä.

Ohjelmallinen osataminen (RTB) on kustannustehokkain tapa tuoda brändi esiin juuri oikealle kohderyhmälle, oikeassa mediassa. Ilman turhia näyttöjä ja klikkejä. Kun se toteutetaan perustuen tarkkaan analytiikkaan, mediavaihtoehtojen asiantuntemukseen ja harkittuun budjetin resursointiin, saadaan kampanjasta myös parhaat tehot irti. Myös tulokset ovat selkeästi raportoitaissa, ja asiakas saa selkeän kuvan kampanjan tuomista tuloksista.

Suoraostot medioista on toinen tapa toteuttaa display-mainontaa. Tällöin solmimme puolestanne display-mainonnan toteutustavasta valitun median kanssa, jolloin voimme varmistaa täsmällisesti missä ja milloin mainoksia näytetään.

Googlen GDN-verkosto on kolmas tehokas tapa display-kampanjan toteuttamiseen. Verkostossa mainoksia voidaan näyttää esimerkiksi Youtube-videoita katsoville, Gmail-sähköpostia käyttäville, valitun aihealueen blogisivustoilla ja erilaisissa mobiilisovelluksissa. Yhdessä hakusanamainonnan kanssa Googlen Display-verkosto on myös erittäin kustannustehokas vaihtoehto.

Meiltä saat display-mainonnan kampanjaasi asiantuntevaa konsultointia ja strategista suunnittelua. Kokeneet asiantuntijamme auttavat luomaan tehokkaita ja tavoitteisiin ohjaavia kampanjoita, laadukkaisiin medioihin ja harkitusti kohdennettuna. Mainonta voidaan suunnata haluamillesi uusille kohderyhmille kuin uudelleenmarkkinointina sivustolla vierailleille.

Kartoitamme aina ensin tarpeenne ja tavoitteenne sekä kerromme erilaisista vaihtoehdoista. Tämän pohjalta annamme suosituksemme tavoitteiden kannalta tehokkaimmasta toteutuksesta.

Sovittuamme kampanjan pääpiirteet, luomme yksilöllisen suunnitelman luovista sisällöistä ja sopivista mediavalinnoista. Lähtökohtana on aina saavuttaa asiakkaillemme mahdollisimman hyviä tuloksia, mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Display-mainonnan palvelut

  • Display-mainonnan suunnittelu ja toteutus
  • Kohderyhmävalinnat ja viestien suunnittelu
  • Display-mainosten/bannerien suunnittelu ja toteutus
  • Tulosten optimointi ja raportointi

Nosta yrityksesi näkyvyyttä ja myyntiä toimivalla mainonnalla

Tutustu digimainonnan palveluihin.

Facebook-mainonnan koulutus

Google-mainonta

Verkkosivujen analytiikka

Luodaan kysyntää ja tavoitetaan asiakkaita oikeissa medioissa

Soita, laita sähköpostia tai jätä yhteydenottopyyntö – innostumme varmasti myös sinun kasvusi tavoitteista.

Tapio Pulkkinen