fbpx

LinkedIn-mainonta

Digiteam tarjoaa monipuolisia LinkedIn-mainonnan asiantuntijapalveluita, joilla asiakkaamme voivat tehokkaasti tavoittaa yrityspäättäjät ja asiantuntijat. Meillä on LinkedInistä laaja-alaista kokemusta, jonka myötä autamme asiakkaitamme hyötymään alustan ainutlaatuisista mahdollisuuksista.

LinkedIn -markkinointi – näin autamme:

Meistä sanottua

Omnigymin tavoitteena on kasvaa Euroopan suurimmaksi ulkokuntoilulaitteiden valmistajaksi ja toimittajaksi, kasvua haetaan jälleenmyyjäverkostoa rakentamalla. Haasteena on löytää potentiaaliset partnerit, sillä kohderyhmä on pirstaleinen ja vaatii paljon huolellista taustatyötä. Tanskan partnerirekrytointikampanja päätettiin toteuttaa kohdennetun LinkedIn-mainonnan avulla. Kampanja onnistui saavuttamaan tavoitteet ja ylikin. Mainonta tavoitti relevanttia kohderyhmää ja johdatti kiinnostuneet laskeutumissivulle. Yhteydenottojakin tuli yli odotusten. Tulokset olivat rohkaisevat, jatkaa samalla konseptilla myös muihin maihin.
Omnigym-logo-musta

Miksi LinkedIn-mainontaa?

LinkedIn on markkinointikanavana poikkeuksellisen hyvä B2B-kohderyhmän tavoittamiseen. Mainontaa voidaan kohdentaa esimerkiksi tittelien avulla, mikä tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet päättäjien tai ”portinvartijoiden” tavoittamiseen.

Mainontaa voidaan kohdentaa myös suoraan tiettyjen toimialojen ja yritysten henkilökunnalle, yrityksen verkkosivuille aiemmin tulleille tai hyödyntää look-a-like -listoja – huomioiden samalla maantieteellinen sijainti ja liikevaihtoluokka.

Lisää asiakkaita tai tunnettuutta oikeassa kohderyhmässä

LinkedIn -mainonnalla voidaan kasvattaa yrityksen tai brändin tunnettuutta ja rakentaa luottamusta potentiaalisiin ostajiin. LI-mainonnalla voidaan kerätä myös liidejä sekä saada lisää myyntiä. Mainontaan liittyy myös monia erityispiirteitä, joita muut kanavat eivät tarjoa.

LinkedIn-markkinoinnilla voidaan oikein tehtynä saavuttaa erinomaisia onnistumisia. Sen myötä yritykselle kertyy hyödyllistä dataa ja mahdollisuus tarkkaan tulosseurantaan. LinkedIn on myös loistava kanava yrityksen maineen pitkäjänteiseen rakentamiseen, hyödyntäen avainhenkilöiden henkilöbrändejä.

LinkedIn-mainonnan aloittaminen

Digiteam auttaa asiakkaita LinkedIn-mainonnan monipuolisessa hyödyntämisessä. Mikäli LinkedIn-mainoksia ei ole aiemmin tehty,

  1. Asiantuntijamme auttavat perustamaan tarvittavat yritys- ja mainostilit.
  2. Kun perustukset ovat kunnossa, asiantuntijamme auttavat suunnittelemaan optimaalisesti kohdennetun kampanjan ja tehokkaat luovat sisällöt. Suunnitelma laaditaan aina asiakaskohtaisesti, asiakkaan tarpeiden ja tavoitteiden pohjalta.
  3. Näihin perustuen laadimme asiakkaalle ehdotuksen sopivista LinkedIn mainonnan muodoista.


Olennainen osa mainoskampanjoita on tulosten aktiivinen seuranta ja optimointi. Tarjoamme proaktiivisen otteen mainonnan kehittämiseen.

LinkedIn-julkaisut ja sisällöntuotanto

LinkedIn-tilin luonnollinen näkyvyys vaatii tuekseen laadukkaiden julkaisujen tekemistä ja levittämistä. Autamme orgaanisen LinkedIn-näkyvyyden kehittämisessä. Tarvittaessa perustamme LinkedIn-sivun, laitamme asetukset kuntoon ja käynnistämme tavoitteellisen sisällöntuotannon.

LinkedIn-tilin luonnollinen näkyvyys vaatii taustalle laadukkaiden sisältöjen tuottamista ja kanavakohtaista sisältöstrategiaa. 

LinkedIn-sisällöntuotanto 

  • sisältöstrategian 
  • sisältösuunnitelma
  • julkaisujen tekeminen

LinkedIn-markkinoinnin koulutus

Koulutamme asiakkaitamme hyödyntämään LinkedIniä tehokkaasti. LinkedIn-koulutukset räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaan.

Koulutuksen aiheina voivat olla

  • LinkedIn-mainonta
  • LinkedIn:in erityispiirteet ja toiminnallisuudet
  • LinkedIn-sivun rakentaminen
  • Sisältösuunnitelma
  • Sisällöntuotannon kulmakivet
  • LinkedIn algoritmin toiminta
  • Opetamme kuinka yrityksen asiantuntijat voivat toimia LinkedIn-suunnitelman tukena (social selling)

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Tapio Pulkkinen
CLIENT GROWTH LEAD