LinkedIn mainonta

LinkedIn-mainonta palveluna b-to-b yrityksille, jotka haluavat tavoittaa potentiaaliset asiakkaat tarkasti ja yksilöllisesti. Digiteamin LinkedIn-mainonnan palveluiden avulla saat tehokkaasti kiinni b-to-b päättäjät ja asiantuntijat.

Toteutamme LinkedIn-mainontaa:

  • uusasiakashankinnassa
  • rekrymarkkinoinnissa
  • uudelleenmarkkinoinnissa
  • brändäämisessä

Digiteam Oy kehittää asiakkaidensa mainontaa jatkuvana palveluna tai kampanjaluontoisesti esim. rekrytointi- tai myyntikampanjoiden yhteydessä. Lisäksi koulutamme yritysten päättäjiä hallitsemaan sosiaalisen median näkyvyyttä some-koulutuksilla.

LinkedIn-mainonnan hyötyjä:

  • tarkasti kohdennettua (yritys, tittelin mukaan, asema yrityksessä, liikevaihto, henkilöstömäärä, toimiala)
  • kustannukset hyvin hallittavissa
  • b-to-b:lle kohdennettu

LinkedIn tarjoaa useita eri mainospaikkoja sekä mainosmuotoja, jotka valitaan asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

LinkedIn tekstimainokset

Tekstimainokset ovat hyvin samankaltaiset ulkoasultaan kuin esimerkiksi Adwords-tekstimainokset. Erona lähinnä tekstin pituus sekä mahdollisuus lisätä logo mainokseen.

Tekstimainokset näkyvät LinkedInin sivun oikeassa laidassa tai feedin yläpuolella.

Sponsoroitu sisältö

Yrityksen tekemän sisällön (joko verkkosivuilla tai LinkedInissä) mainostaminen LinkedIn-käyttäjän uutisvirrassa. Monet yritykset käyttävät sponsoroitua sisältöä markkinoidessaan neuvoja, vinkkejä tai muuta arvokasta sisältöä, joka hyödyttäisi yrityksen kohderyhmää.

Liidi mainokset

LinkedIn mahdollistaa mainoksissa myös liidimainonnan, jossa mainoksessa mukana oleva lomake täytetään automaattisesti LinkedIn-käyttäjän tiedoilla kun henkilö lähettää lomakkeen tai haluaa yhteydenoton suoraan mainoksen kautta. Nämä liidit voidaan tarvittaessa ajaa yrityksen asiakkuudenhallintaan automaattisesti ja hyödyntää jatkossa markkinoinnin automaatiossa.

Sponsoroitu Inmail (sähköpostiviesti vastaanottajalle)

Henkilökohtaisesti lähetetty viesti LinkedInin sisällä valitulle kohderyhmälle, erona siis muihin LinkedInin mainosmuotoihin on siinä, että Inmail-mainonnassa viesti lähetetään lähettäjän yksityisprofiililla, ei yrityksen nimissä.

Ulkoasultaan Inmail vastaa “normaalia” LinkedInin sisällä tapahtuvaa viestittelyä, Inmail-mainokseen saat lisäksi bannerkuvan lisättyä halutessasi. Mainosviestit näkyvät kohdehenkilön “notifications”-kohdassa lukemattomana viestinä.

Jos haluat lisätietoa tai tarjouksen LinkedIn-mainonnasta, ota yhteyttä asiantuntijoihimme.

Sulje