LinkedIn-mainonta

Digiteamin LinkedIn-mainonnan palveluiden avulla tavoitat tehokkaasti b-to-b päättäjät ja asiantuntijat. LinkedIn-mainonnan tavoitteena on tuottaa lisää liiketoimintaa ja näkyvyyttä yrityksellesi.

LinkedIn-mainonnan palvelut

Some-suunnitelman luonti

Käytännön markkinointitoimenpiteet

Mittaus

Palvelumme avulla

Tavoitat kohderyhmäsi LinkedInissä

Löydät uusia asiakkaita LinkedInin kautta

Organisaatiosi digimarkkinoinnin osaaminen kasvaa

Asiakaslupauksemme

  • LinkedIn-mainonta toteutetaan tukemaan liiketoiminnan tavoitteita.
  • Tulos tai ulos
  • Läpinäkyvyys
  • Mitattavuus
  • Proaktiivinen ote

Miksi me?

Asiantuntijoillamme on usean vuoden käytännön kokemus erilaisten organisaatioiden käytännön LinkedIn-mainonnasta. Tarjoamme vain ratkaisuja, jotka ovat asiakkaalle tuottavia ja kustannustehokkaasti toteutettavissa. 

Kerätyn tiedon hyödyntäminen verkkopalvelun kehittämisessä on kiinteä osa kaikkia palveluitamme ja tämän vuoksi tuottamamme hyöty on aina todennettavissa. Tästä olemme myös saaneet kiitosta asiakkailtamme.

Meistä sanottua

Asiakkaitamme

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Riku Seppälä

CO-FOUNDER | DIGITAL ADVISOR

LinkedIn-mainonnan palvelumme

Digiteam toteuttaa LinkedIn-mainonnan palvelut some-suunnitelman luonnista käytännön markkinointitoimenpiteisiin ja mittaukseen saakka. Teemme LinkedIn-mainontaa osana yrityksesi muuta digimarkkinointia.

Voimme toimia kanssasi joko kampanjoittain tai tuottaa LinkedIn-mainontaa jatkuvana palveluna, tarpeesi mukaisesti.

 

LinkedIn-mainonnan palvelumme

Aloitustoimenpiteet:

  • LinkedIn mainostilin perustaminen
    Mainostilin avaaminen tai linkittäminen Digiteamin asiakaskeskukseen
  • Sisältösuunnitelman toteuttaminen
    • Määrittelemme kenelle mainontaa kohdennetaan
    • LinkedIn-mainonnan tavoitteiden asettaminen
    • Sisältöjen suunnitteleminen kohderyhmittäin
    • Resursointi, kuka tuottaa tarvittavat sisällöt
    • Aikataulutus, kuinka usein asiakkaille viestitään LinkedIn-mainonnan kautta

 

Markkinointikampanjoiden toteuttaminen

  • Kohderyhmät
    Määrittelemme huipputarkat kohderyhmät, joilla markkinointia kohdennetaan, näin mediabudjetista saadaan paras mahdollinen hyöty irti sekä juuri oikea viesti oikealle kohdehenkilölle.
  • LinkedIn-kampanjoiden tekeminen
    Toteutamme LinkedIn-kampanjat yrityksesi tavoitteiden mukaisesti. Valitsemme parhaan mahdollisen kohdentamistavan.
  • Mainoksien toteuttaminen
    Toteutamme mainosten tekstisisällön, kuvituksen asiakkaan materiaaleista
  • Kampanjoiden jatkuvakehitys ja ylläpito
    • Proaktiivinen ote mainonnan kehitykseen ja optimointiin.
    • Eri mainosmuotojen ja mainospaikkojen muutokset
  • Mittauksen ja raportoinnin mainonnan tuloksista

 

LinkedIn-mainonnan muodot

  • Tekstimainokset
    • Tekstimainokset ovat hyvin samankaltaiset ulkoasultaan kuin esimerkiksi Google Ads-tekstimainokset. Erona tekstin pituus sekä mahdollisuus lisätä logo mainokseen.
    • Tekstimainokset näkyvät sivun oikeassa laidassa tai feedin yläpuolella
  • Sponsoroitu sisältö
    • Yrityksen tekemän sisällön mainostaminen LinkedIn-käyttäjän uutisvirrassa
    • Sponsoroitu sisältö näkyy käyttäjän uutisvirrassa
    • Yritykset käyttävät sponsoroitua sisältöä markkinoidessaan neuvoja, vinkkejä tai muuta arvokasta sisältöä
  • Verkkosivustosi kävijäliikenteen hyödyntäminen LinkedIn-mainonnan kohdentamisessa
    Näytämme LinkedIn-mainoksia vain verkkosivustollasi vierailleille kävijöille.
  • Sponsoroitu Inmail
    Henkilökohtaisesti lähetetty viesti LinkedInin sisällä valitulle kohderyhmälle, erona siis muihin LinkedInin mainosmuotoihin on siinä, että Inmail-mainonnassa viesti lähetetään lähettäjän yksityisprofiililla, ei yrityksen nimissä.
  • Liidimainokset
    LinkedIn mahdollistaa mainoksissa myös liidimainonnan, jossa mainoksessa oleva lomake täytetään automaattisesti LinkedIn-käyttäjän tiedoilla kun henkilö lähettää lomakkeen tai haluaa yhteydenoton suoraan mainoksen kautta. Nämä liidit voidaan tarvittaessa ajaa yrityksen asiakkuudenhallintaan automaattisesti ja hyödyntää jatkossa markkinoinnin automaatiossa.
  • Asiakkaan uutiskirjerekisteriin perustuva LinkedIn-mainonta
    Markkinointiluvalliset sähköpostiosoitteet voidaan viedä LinkedInin mainonnanhallintaan ja kohdentaa mainonta ainoastaan tälle kohderyhmälle

 

LinkedIn-mainonnan kohdentaminen

LinkedIn-mainonta voidaan kohdentaa huipputarkasti demografiatiedoista jopa yksittäiseen henkilöön saakka.

Yleisiä LinkedInin kohdentamismetodeja ovat:

  • sijainti
  • toimiala
  • yritys
  • yrityksen koko
  • titteli
  • koulutus
  • oppilaitos
  • kokemuksen
Sulje