Verkko­sivustot

Digiteam tekee huippuluokan WordPress-verkkosivustoja. Asiantuntijoillamme on yli 15 vuoden käytännön kokemus digimarkkinoinnista ja verkkosivustojen kehittämisestä.

Sivustopalveluumme kuuluu

Sivuston suunnittelu ja toteutus
Ylläpito ja analytiikan hoitaminen
Sivuston kehittäminen

Palvelumme avulla saat​

Liiketoimintasi tavoitteita tukevan sivuston

Ulkoasultaan nykyaikaisen sivuston

Teknisesti ensiluokkaisen sivuston

Asiakas­lupauksemme

Kartoitamme tarkasti liiketoiminnan tavoitteet. Kenet haluatte tavoittaa, missä tilanteessa ja mitä kävijän tavoittamisesta sivustolla pitäisi seurata. Selvitämme kattavasti, miten kohderyhmä tavoitetaan tarkkaan kohdennetusti hakukoneesta ja varmistamme että sivuston toteutus sivukarttaa ja sisältöjä myöten tukee tätä löydettävyyttä.

Verkkosivusto toteutetaan niin, että asiakas pysyy mukana kaikissa sen eri vaiheissa. Sivuston esikatselu toteutetaan nettiympäristöön, jotta ulkoasua ja toimintoja voi tarkastella ja testata kuten valmista sivustoa.
Sivustolle asennetaan valmiiksi konfiguroitu analytiikka. Ei siis pelkkää Google Analyticsin perusasennusta, vaan analytiikka konfiguroidaan Tag Managerin kautta mittaamaan myös konversioita ja muita liiketoiminnan kannalta tärkeitä tapahtumia. Esim. mainonnan mittaaminen ja sivuston kehittäminen on valmiin analytiikan avulla helpompaa ja mitattavaa.
Me olemme vastuussa siitä, että yrityksen myynti ei jää sivuston tavoitteisiin ohjaamisesta kiinni. Jos mietit mitä tämä tarkoittaa, voit tutustua referensseihimme. Me emme tee vain näyttävää toteutusta, sivustoidemme kautta syntyy kontakteja, kyselyitä ja myyntiä.

Miksi me?

Tiedämme tarkalleen, mitkä asiat sivustouudistuksista yleensä unohtuvat tai miten niissä onnistutaan. Emme lankea perinteisiin sivuston tuottoa laskeviin sudenkuoppiin, koska olemme mitanneet ja analysoineet satojen sivustojen tulokset ennen ja jälkeen uudistamisen. Menestystekijät toteutetaan laadukkaasti yksityiskohtia myöten.

Hyvin suunniteltu verkkosivusto on heti julkaistaessa tuottava. Laadukas suunnittelu tuo enemmän konversioita, vähentää ylläpidon kustannuksia ja tekee verkkosivuston jatkokehityksestä joustavaa. Toimivat kotisivut ovat päämaja verkossa ja ne luovat yrityksen nettipresenssille tukevan pohjan. Hyvä sivusto tukee oikealla tavalla markkinointia ja myynnillisiä tuloksia. Ilman hyvää sivustoa on muun digimarkkinoinnin tekeminen usein turhaa.

Meistä sanottua

Asiakkaitamme

Ota yhteyttä

Laitetaan sinunkin digimarkkinointi tuottamaan.

Riku Seppälä

CO-FOUNDER | DIGITAL ADVISOR

Verkkosivuston palvelukuvaus

Verkkosivusto toteutuksessa on useita eri vaiheita. Sivuston tekemisen eri vaiheet eivät välttämättä etene kronologisesti vaiheesta toiseen, vaan eri vaiheet voivat edetä usein samanaikaisesti.

  1. Ensimmäinen vaihe on aloituspalaveri, jossa kartoitetaan liiketoiminnan tavoitteet ja verkkosivuston tavoitteet. Tällä varmistetaan, että sivustoprojekti lähtee heti oikeaan suuntaan ja kaikilla osapuolilla on käsitys aikatauluista ja vastuualueista. Tosin tavoitteet pitäisi olla mietittynä kun projekti on aloitettu ja tarjouksia sivustototeutuksesta on pyydetty.
  2. Toisessa vaiheessa tehdään avainsanatutkimus, jotta saadaan syvempi ymmärrys siitä, miten hakukonekäyttäytyminen pitää huomioida sivukartan suunnittelussa ja sisältöjen rakenteissa.
  3. Kolmannessa vaiheessa suunnitellaan sivukartta. Sivukartta pyritään suunnittelemaan niin, että se palvelee eri asiakaskohderyhmiä mahdollisimman hyvin, eli myyntiin vaikuttavat sisällöt ovat helposti löydettävissä ja kävijä voidaan kuljettaa sujuvasti tavoitteeseen. Samalla varmistetaan myös mahdollisuus tuottaa hakukonelöydettävyyden kannalta tärkeimpiä sisältöjä.
  4. Seuraavaksi voidaan aloittaa sisältöjen (kuvat, tekstit, taulukot, videot etc.) tuottaminen ja sivuston tekninen kokoaminen.
  5. Kun sisältöjä on tuotettu eri sivupohjiin, voidaan aloittaa ulkoasun ja sivukohtaisten asettelujen, sekä sivun käytettävyyden suunnittelu. Suunnittelu tehdään responsiivisesti eri kokoisiin päätelaitteisiin. Ulkoasun ja asettelun on tietenkin näytettävä hyvältä, mutta sen tärkein tehtävä on varmistaa, että se tukee oikealla tavalla sisällön viestiä, eli sitä mitä sivulla halutaan kertoa, tai miten sillä halutaan vaikuttaa kävijään.
  6. Ulkoasun ja asettelun suunnittelun yhteydessä mietitään myös kävijän ohjaaminen tavoitteeseen.
  7. Kun eri pohjien ulkoasut ja asettelut on hyväksytty, voidaan aloittaa sivuston tekninen toteutus, sisältöjen syöttäminen ja yksittäisten sivujen asettelun viimeistely.
  8. Sivusto rakennetaan demoympäristöön, jolloin sivustoa voi testata ja tarkastella sellaisena kuin se tulee loppukäyttäjälle näkymään.
  9. Sivuston julkaisun yhteydessä tehdään analytiikkamääritykset, tehdään asennukset ja asiakas saa loppuun viedyn, dokumentoidun ja käyttövalmiin analytiikan sivuston käyttöön. Samalla hoidetaan mahdolliset uudelleenohjaukset vanhalta sivustolta, jotta vanhat linkitykset toimivat ja hakukonelöydettävyys ei romahda uudistamisen yhteydessä. Uusi sivukartta lähetetään hakukoneille.
  10. Julkaisun jälkeen olemme asiakkaan tukena sivuston ylläpidossa ja sisältöjen päivityksessä. Tekninen ylläpito, julkaisujärjestelmän ja lisäosien, sekä sisältöjen päivitykset kuuluvat palveluumme.

 

Julkaisun jälkeen

Tarjoamme laadukkaat, analytiikalla johdetut digimarkkinointipalvelut. Suosittelemme myös jatkuvaa sivuston analytiikkatulosten läpikäymistä, sekä jatkuvaa digimarkkinoinnin ja hakukonelöydettävyyden kehityspalveluamme.

Sulje