Web-analytiikka

Web-analytiikka tai verkkoanalytiikka on verkkosivujen käytöstä kerätyn tiedon hyödyntämistä sivuston ja koko verkkoliiketoiminnan kehittämiseksi. Seurantaa varten tarvitaan sivustolle kävijäseuranta ohjelma, kuten Snoobi tai Google Analytics. Tarjoamme asiakkaillemme monipuolisia analytiikkapalveluja alkaen määrittely- ja asennuspalvelusta aina syvällisiin analyyseihin asti.

Perusasennukseltaan seurannan taso on useimmiten vaatimaton ja soveltuu lähinnä perustoimintojen seurantaan. Kunnollisen seurantasuunnitelman ja edistyneen asennuksen avulla, on kävijäseurannasta saatavissa tietoja, joiden avulla organisaation verkkotoimintoja on helppo ja nopea johtaa.

Web-analytiikkapalveluitamme

  • Erilaiset sivustoanalyysit
  • Kampanja-analyysit
  • Kävijäseuranta-asennukset ja ohjelmien konfiguroinnit
  • Analytiikan raportointipalvelut
  • Verkkoliiketoiminnan mittareiden suunnittelu ja toteutus
  • Kävijäseurannan implementointi
  • Verkkokauppalaajennukset

 

Web-Analytiikka ja kävijäseurantatieto ovat vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme. Kun toteutamme asiakkaittemme Adwords– ja facebook-mainontaa tai teemme hakukoneoptimointia, mittaamme tulokset, jotta tuomamme hyöty ja lisäarvo on todennettavissa.

Tuottamamme kotisivut sisältävät aina kävijäseurantaohjelman asennuksen ja ohjelman konfiguroinnin. Olemme ylpeitä siitä, että asiakkaamme saavat muista poiketen heti julkaisuhetkestä lähtien selkokielistä tietoa kävijöiden liikkeistä verkkopalvelussansa ja voivat rauhassa keskittyä omaan verkkoliiketoimintaansa. Annamme tarvittaessa myös opastusta analytiikkatietojen hyödyntämiseen ja verkkoliiketoiminnan kehittämiseen.

Emme ole sidottuja tiettyyn teknologiaan, vaan hyödynnämme monipuolisesti erilaisia ohjelmia.  Toteutamme kävijäseurannan asiakkaan tarpeiden mukaan niin Snoobilla kuin Google Analyticsillakin, joista kummastakin asiantuntijoillamme on usean vuoden käytännön kokemus.

Jos haluat saada kaiken irti kävijäseurannasta, ota yhteyttä niin sovitaan tapaaminen.

Sulje