Verkkokaupan markkinointi
Digiteamilta saat osaavaa ja aidosti analytiikan päällä johdettua verkkokaupan markkinointia. Ymmärrämme verkkokauppa-asiakkaan ostokäyttäytymistä ja ostoprosessin eri vaiheita.
Pystymme valitsemaan kaupalle tuottavimmat markkinointikanavat ja otamme markkinointipalveluissa huomioon verkkokaupan myynnin pitkäjänteisen kehittämisen.
Markkinointipalvelut
Verkkokaupan markkinointi on pitkäjänteistä, suunnitelmallista, mutta samalla hyvin aktiivista tekemistä. Se pitää sisällään paljon eri kanavien tai viestien ja näiden molempien yhdistelmien testaamista.
Ohjaamme tekemistä web-analytiikan, eli jatkuvan mittauksen ja analysoinnin avulla. Tulokset näkyvät parhaimmillaan erittäin nopeasti myynnissä.
Digimarkkinointipalvelut
- Google Shopping
- Google Ads
- Facebook-mainonta
- Uudelleenmarkkinointi
- Uutiskirjemarkkinointi
- Hakukoneoptimointi
- Display-mainonta
- Natiivimarkkinointi
- YouTube-mainonta
- Sisältömarkkinointi
- Dynaaminen uudelleenmarkkinointi
Kun markkinointi ei auta
Jos markkinointi ei tuo verkkokauppaan myyntiä, pitää syy tutkia. Ongelma voi löytyä verkkokaupan käytettävyydestä tai kyvystä myydä, tuotteiden tai yrityksen heikosta tunnettuudesta tai brändistä, yleisestä taloudellisesta tilanteesta tai kilpailutilanteesta.
Autamme yritystäsi paikallistamaan ongelman jo ennen markkinoinnin aloittamista, jotta verkkokaupan myynnin kehittäminen aloitetaan oikeasta paikasta.
Haluatko selvittää oman verkkokauppasi markkinointivalmiuden?
Miksi Digiteam
Digiteamilta saat monipuoliset palvelut verkkokaupan perustamisesta aina verkkokaupan myynnin kehittämiseen ja markkinointiin. Voimme auttaa myös käytännön asioihin liittyvissä kysymyksissä, kuten rahtisopimusten, asiakashallintajärjestelmän tai maksutapojen valinnassa ja jossain määrin voimme neuvoa myös varastojärjestelyjen kanssa.