Some-markkinoinnin opas

Sosiaalisen median markkinoinnin opas on tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille. Jos etsit nykyiseen tekemiseen uutta kulmaa tai haluat tutustua sinulle tuntemattomaan digitaalisen markkinoinnin muotoon tarkemmin, on sinulle tästä oppaasta hyötyä.

Kenelle

  • Epätietoiselle, joka pohtii yrityksensä digitaalista markkinointia
  • Some-markkinointia harkitsevalle
  • Sosiaalisen median markkinoinnissa suuntaa etsivälle
  • Some-markkinoinnin juuri aloittaneelle

 

Oppaasta voi olla myös hyötyä organisaatiolle, joka on aloittanut sosiaalisen median markkinoinnin ja miettii sen jatkokehittämistä ja tavoitteellisuutta.

Oppaan avulla

  • saat kokonaiskuvan sosiaalisen median markkinoinnista ja sen osa-alueista
  • opit asettamaan markkinoinnille liiketoimintaa tukevia tavoitteita
  • saat vinkkejä sosiaalisen median markkinoinnin mittaamiseen
  • löydät keinoja laadukkaan kumppanin valintaan
  • tiedät eri sosiaalisen median kanavien tilanteen Suomessa
  • pystyt kehittämään ja tehostamaan some-markkinointia
sosiaalisen median markkinoinnin opas

Sosiaalisen median markkinointi

Sosiaalinen media on markkinointikanavana ainutlaatuinen ja ihmiset viettävät eri alustoilla yhä enemmän aikaansa. Kanavia pystyy hyödyntämään useilla eri tavoilla. Lataamalla sekä perehtymällä tähän oppaaseen saat kokonaiskuvan sosiaalisen median markkinoinnin eri osa-alueista, kanavien mahdollisuuksista ja niiden käyttäjistä. Opit samalla mittaamaan sosiaalisen median markkinointia ja kehittämään siitä paremmin tuloksia tuottavaksi ja liikentoimintaa tukevaksi markkinoinnin alustaksi.